Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
noname skriver: He he, hun ville gerne fortælle det, men kunne ikke sige det med sikkerhed da navlesnoren lå i vejen... så hun gav os en "muligvis"... Vi fik en afbudstid hosjordemoder.dk i Fredericia, den nappede vi lige... Der fik vi så HELT klar besked, super oplevelse...
He he, hun ville gerne fortælle det, men kunne ikke sige det med sikkerhed da navlesnoren lå i vejen... så hun gav os en "muligvis"... Vi fik en afbudstid hosjordemoder.dk i Fredericia, den nappede vi lige...
Der fik vi så HELT klar besked, super oplevelse...
Skal vi ikke se lidt billeder af din lille pige?
Det kunne da være kanont
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkLarsen skriver: Skal vi ikke se lidt billeder af din lille pige? Det kunne da være kanont
Jeg laver lige en ny tråd
Er lige kommet hjem fra scanning. Det var pragtfuldt at se den lille blærerøv! Han lå og strittede med tappen og ville meget gerne vise den frem! Så jeg venter en skøn dreng!
LadyRanda - Dreng
Malin - Dreng
Macaab - Dreng
sbs78 - Pige
CamillaSoefelt - Dreng
Anne85 - Pige
FrkLarsen - Pige
Sofia - Dreng
Majken (NoName) - Pige
ct - Dreng
ct skriver: LadyRanda - Dreng Malin - Dreng Macaab - Dreng sbs78 - Pige CamillaSoefelt - Dreng Anne85 - Pige FrkLarsen - Pige Sofia - Dreng Majken (NoName) - Pige ct - Dreng
Tillykke med lillemanden...
noname skriver: Tillykke med lillemanden...
Tusind tak
jeg melder mig også til pigerne, da det er en fin lille prinsesse, åh det blir så skønt at se hende, så er 20 uger sku godt nok længe at skulle vente
benita skriver: jeg melder mig også til pigerne, da det er en fin lille prinsesse, åh det blir så skønt at se hende, så er 20 uger sku godt nok længe at skulle vente
Tillykke med hende...
Hej hej,
jeg var til MD igår. Jeg var sikker på jeg kort så noget, som er kvindeligt og det mente jordemoderen også. Men men ved nærmere kiggeri, viste der sig en tap meget meget tydelig.
Så jeg har en lille dreng i maven - dejligt
heidi30 skriver: Hej hej, jeg var til MD igår. Jeg var sikker på jeg kort så noget, som er kvindeligt og det mente jordemoderen også. Men men ved nærmere kiggeri, viste der sig en tap meget meget tydelig. Så jeg har en lille dreng i maven - dejligt
Hi hi han var lidt genert til at starte med... eller også en lille drillepind..
Tillykke med ham...
NoName 22+6
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128