Køn i 3 kvartal 2010 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

Anne85

noname skriver:

Jeg venter lige med at afgive min stemme til jeg har været til MD skanning den 9/3, hvor jeg HÅBER man kan se kønnet...

Håber det er ok.... Men det er en super idé med sådan en afstemning, havde selv tænkt på at lave en...

Majken 17+4

Hvis det er i Kolding tvivler jeg på de vil sige det

Med vores søn sagde den sure jordemoder at det var overhovedet ikke hendes job at kigge efter..

Denne gang vidste vi jo det var en pige men vi spurgte alligevel om hun var enig i det og der sagde hun at hvis hun sku gætte ville hun også gætte på en pige, men det var slet ik noget hun ville bruge tid på

men måske vi bare har været uheldige

hvis jeg var dig ville jeg være så nysgerrig at jeg tog til privat kønsscanning med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

NoName

Anne85 skriver:

Hvis det er i Kolding tvivler jeg på de vil sige det

Med vores søn sagde den sure jordemoder at det var overhovedet ikke hendes job at kigge efter..

Denne gang vidste vi jo det var en pige men vi spurgte alligevel om hun var enig i det og der sagde hun at hvis hun sku gætte ville hun også gætte på en pige, men det var slet ik noget hun ville bruge tid på

men måske vi bare har været uheldige

hvis jeg var dig ville jeg være så nysgerrig at jeg tog til privat kønsscanning med det samme

- hold op hvor er der mange ting at lære, ja det er i Kolding jeg skal til MD... Jøsses, kan man virkelig risikere at få den flabede besked???

Er lidt i chok...

Anmeld

21. februar 2010

Anne85

noname skriver:

- hold op hvor er der mange ting at lære, ja det er i Kolding jeg skal til MD... Jøsses, kan man virkelig risikere at få den flabede besked???

Er lidt i chok...

Ja sårn har vi desværre oplevet det. Det er jo egentlig også rigtig nok... De har jo et stramt program og jeg kan da måske godt sætte mig ind i at det ikke er det de vil ha fokus på.

Desuden synes jeg efterhånden jeg hører om flere og flere der har fået det ene køn oplyst til md og efterfølgende føder det andet Nok netop fordi det bare blir et hurtigt kig på kønsdelene og dermed et hurtigt gæt.

På privatklinik bruger de jo 30 minutter KUN på de nedre regioner... Og er de det mindste i tvivl tror jeg de tar den i 3D For 500 kr kan du få en kønsscanning i Kolding... Og de scanner fra 17+0

Anmeld

21. februar 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ja sårn har vi desværre oplevet det. Det er jo egentlig også rigtig nok... De har jo et stramt program og jeg kan da måske godt sætte mig ind i at det ikke er det de vil ha fokus på.

Desuden synes jeg efterhånden jeg hører om flere og flere der har fået det ene køn oplyst til md og efterfølgende føder det andet Nok netop fordi det bare blir et hurtigt kig på kønsdelene og dermed et hurtigt gæt.

På privatklinik bruger de jo 30 minutter KUN på de nedre regioner... Og er de det mindste i tvivl tror jeg de tar den i 3D For 500 kr kan du få en kønsscanning i Kolding... Og de scanner fra 17+0

Var det her i blev scannet, altså bare i Kolding selvfølgelig

http://www.graviditetsscanning.dk/kbh/

Anmeld

21. februar 2010

Anne85

noname skriver:

Var det her i blev scannet, altså bare i Kolding selvfølgelig

http://www.graviditetsscanning.dk/kbh/

Jeps

Anmeld

22. februar 2010

Sofia24

Jeg skal til MD d. 8 marts, hvor vi håber at de kan se kønnet!

Der er kun 14 dage til!!!

Anmeld

25. februar 2010

CamillaSoefelt

Vi venter os en dejlig dreng.... Vi glæder os..;0)

Anmeld

25. februar 2010

Corn

Risen - Pige

LadyRanda - Dreng

Malin - Dreng

Macaab - Dreng

Anmeld

26. februar 2010

FrkLarsen

Så er det imorgen vi får af vide hvilket køn bøllen er  

Anmeld

26. februar 2010

NoName

FrkLarsen skriver:

Så er det imorgen vi får af vide hvilket køn bøllen er  

Ihh altså... Spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.