Det lyder forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

linemus

https://www.baby.dk/videnom/376p408/graviditeten-ug e-for-uge-uge-30-tanker-om-foedslen.aspx

Der står:
"Den tunge livmoder trykker på de store blodårer i ryggen. Du kan derfor føle dig svimmel, hvis du ligger på ryggen. Dit barn får derved også mere ilt."

Burde der ikke stå mindre ilt?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jo, det er da en fejl. Vil blive rettet.

Tak for info!

Anmeld

20. februar 2010

Malene84

linemus skriver:

https://www.baby.dk/videnom/376p408/graviditeten-ug e-for-uge-uge-30-tanker-om-foedslen.aspx

Der står:
"Den tunge livmoder trykker på de store blodårer i ryggen. Du kan derfor føle dig svimmel, hvis du ligger på ryggen. Dit barn får derved også mere ilt."

- Line

Jo det må da helt sikkert være forkert - det ville da i hvert fald ikke give meget mening  hehe. Men jeg ved det ikke

Anmeld

20. februar 2010

Maise

linemus skriver:

Der står:

- Line

nej den er god nok. Barnet får mere ilt, men det gør man ikke selv. har læst det i liberobogen man får fra lægen.

Anmeld

20. februar 2010

Maise

Karoline skriver:

Jo, det er da en fejl. Vil blive rettet.

Tak for info!

liberobogen fra lægen siger at barnet får mere ilt, men at man ikke selv får det.

Anmeld

20. februar 2010

Moderator

Vil i hvert fald lige konferere med min faglige support, som læste korrektur på alle artiklerne igennem i sin tid.

Anmeld

20. februar 2010

Risen

Karoline skriver:

Vil i hvert fald lige konferere med min faglige support, som læste korrektur på alle artiklerne igennem i sin tid.

Hej Karoline.. Mener også jeg læste flere fejl end denne herinde idag.. Kan godt lige kigge igennem igen og se om jeg kan finde dem..

Anmeld

20. februar 2010

Moderator

Det må du gerne. De er tjekket igennem af en læge, så der skulle helst ikke være det store.

Anmeld

20. februar 2010

Risen

Karoline skriver:

Det må du gerne. De er tjekket igennem af en læge, så der skulle helst ikke være det store.

Kiggede lige hurtigt og fandt nogle småfejl.. Ikke noget som betyder det store men der kunne måske godt trænges til at blive rette lidt hist og her.  

Symptomerbr/>

Forebyggelsebr/>

Derfor rådes gravide til at tage ekstra jern for at undgå jernmangel, som kan give træthed of

svimmelhed. 

Læs mere om svangerskabsforgiftning under 'Graviditetskomplkiationer'.

Anmeld

21. februar 2010

Bare mig..

Ja det tænkte jeg faktisk også igår da jeg læste den der med at ligge på ryggen.. Hvor sjovt du lie tager det op nu så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.