Påsken....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Diana...

Øv jeg må os springe over jeg har jo desværre i barsel mere og weekenden er booket op :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Øv jeg må os springe over jeg har jo desværre i barsel mere og weekenden er booket op :(

Øv øv da også...

Jeg har fået ferie i påsken fra jobbet...

Skulle godt nok også bruge tid på det ved min job konsulent... Hun er bare imod alt jeg spørger om osv... Træls...

Jeg kunne også liiige få lov til at holde 14 dages ferie med Julie til sommer.. Hvis det stod til konsulenten, så skulle jeg slet ikke have ferie...

Anmeld

22. februar 2010

Lone Jakobsen

jamen umiddelbart tror jeg da godt jeg kan.....men det kommer lidt an på hvornår. der er (desværre) stor påskefrokost hos min svigerforældre om fredagen. men ellers har vi ingen planer.

Anmeld

22. februar 2010

Mira0911

nutche skriver:

jamen umiddelbart tror jeg da godt jeg kan.....men det kommer lidt an på hvornår. der er (desværre) stor påskefrokost hos min svigerforældre om fredagen. men ellers har vi ingen planer.

Ved ikke hvad dag det bliver endnu... Der skal da lige nogen flere på vognen...

Anmeld

22. februar 2010

Lone Jakobsen

MoarJ skriver:

Ved ikke hvad dag det bliver endnu... Der skal da lige nogen flere på vognen...

ja vi må se om der er andre der melder sig

Anmeld

22. februar 2010

Mira0911

nutche skriver:

ja vi må se om der er andre der melder sig

Håber der kommer flere snigende...

Anmeld

22. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Øv, må desværre også hoppe over. Vi flytter i den periode, og Astrid fylder år, så der skal også lige holdes noget familie tam tam Øv... Men håber da der bliver en anden gang

Anmeld

22. februar 2010

msax

Vi vil rigtig gerne være med en anden gang. Men vi skal til barnedåb i påsken i KBH og benytter "chancen" til at besøge familien derover.

Men helt sikkert en anden gang. SMIL Mette

Anmeld

22. februar 2010

Kvindemin

FrkT skriver:

Puhhh så tror jeg at jeg hopper over i denne omgang, for vi er nok allerede igang med at flytte en del af tingene der, og skal jo så flytte det meste den 1. april, og har ikke ferie der, så tror jeg venter til vi er flyttet  Ellers ville jeg gerne!

Så lige tilfældigvis at du skulle flytte til Silkeborg, eller nær. Hvor - hvis man må spørge. Bor selv i Silkeborg

Anmeld

22. februar 2010

FrkT

Chritinap skriver:

Så lige tilfældigvis at du skulle flytte til Silkeborg, eller nær. Hvor - hvis man må spørge. Bor selv i Silkeborg

Til Kragelund  Så en anelse vest for. Hvor bor du henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.