Lille bil, og valg af barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.130 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

FruEllingsen

Vi har en lille bil, nemlig en mazda 323. 3 dørs.

Nu står vi jo og snart skal have en barnevogn. og i den forbindelse vil jeg gerne høre om jeres erfaringer om barnevogne og små biler.

Hvilken barnevogn valgte i?
Kan man godt få en barnevogn med stort liggemål, som stadig kan være i en lille bil??

Håber at der er en masse som vil dele deres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

dithmer

Hejsa.

Da vi ventede vores første datter havde vi en lille opel corsa.

Vi købte en Trille vogn med liggemål på 95 og den kunne godt være deri, bortset fra stellet selvfølgelig.

Har en Peugeot partner nu og der kan den være uden at være slået ned, super fedt.

Held og lyke.

Anmeld

20. februar 2010

Tullebobs

Hejsa

Jeg ville kigge efter en Brio Happy

eller en Odder med X-treme stel

Kh Trine

Anmeld

20. februar 2010

Mussen2

Vi valgte en odder, som jo har et rigtig stort liggemål. Den kan være i min lille polo fra 2002

Anmeld

21. februar 2010

louise8723

vi tænkte det samme med vores stilo.. men vi købte en cykelholder til stellet og selve kassen og liften kan jo slåes sammen så den er helt flad

Anmeld

21. februar 2010

Riwe

Vi har en emmaljunga gemål på med liggemål på 97 og en Renault Twingo = meget lille bil. Den passer lige i bagagerummet og så er stellet på et cykelstativ. Intet problem, undtaget når vi skal på længere ferier og også skal have andet bagage med til un uge eller mere

Anmeld

21. februar 2010

frk Jensen

Drømmer skriver:

Vi har en lille bil, nemlig en mazda 323. 3 dørs.

Nu står vi jo og snart skal have en barnevogn. og i den forbindelse vil jeg gerne høre om jeres erfaringer om barnevogne og små biler.

Hvilken barnevogn valgte i?
Kan man godt få en barnevogn med stort liggemål, som stadig kan være i en lille bil??

Håber at der er en masse som vil dele deres erfaringer

Altså... Jeg lånte min venindes bil, en fiat hvad mærke kan jeg så ikke huske. MEN altså det er en lille bil.
Jeg fik stoppet min Emmaljunga ind i den. Det gode ved Emma er at hjulene kan tages af, og så bliver underdelen faktisk ret lille. Og kassen, der kan kalechen tages af og stellet "klappes" sammen! Den kan blive ret lille....

Jeg får snart en Opel Vectra som er noget større og håber at jeg kan få hele barnevognen i bagagerummet..

Klem Betina

Anmeld

21. februar 2010

Jeamou

Vi har valgt en Cerox klapvogn fra emmaljunga med en blød lift i - netop for at den kunne vær i bilen sammen med en autostol og et ekstra barn.

Vi overvejer stadig om vi skal finde en pæn brugt barnevogn til at have stående herhjemme til sovning...

Vi har en Mitsubishi Colt - en forholdsvis lille bil...

Anmeld

21. februar 2010

lulle1985

vi har kører også i en lille bil golf 3 3 døres og vi har lige købt en Scandia GO barnevogn og den kan i hvert tilfald godt være der, det kræver dog at hjulene tages af, men det er jo heller ikke det store...

held og lykke med valg af barnevogn....

ps. så er det muligt i de fleste butikker at få lov til og prøve og se om den kan være i bilen inden i bestiller "vognen"....

Anmeld

21. februar 2010

Pige2009

Jeg har en Emmaljunga Big Star Supreme med Uniq stel. Den kan godt være i min Renault Clio med kaleche og stel, hvis jeg har den ene side af bagsædet slået ned. Så har jeg endda også plads til en ekstra passager.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.