Hvad synes i om navnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.189 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

Saaby

Min mand og jeg kan ikke blive enige om et navn, jeg kan rigtig godt lide Tjalfe, og han synes det er helt skørt..

Hvad synes i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

mortilfreja

Hej..

Er helt enig med din mand.. Tjalfe lyder som et hunde/katte navn eller værre endnu, noget man ryger.. Hehe..

Ja du bad jo om en mening...

Anmeld

20. februar 2010

mathildemb

Jeg er også enig med din mand, det er et skørt navn (men sødt som kælenavn måske...). Jeg tænker også straks på noget man ryger, eller en lille alf, og det er måske ikke så fedt, når barnet bliver ældre. Tror det er et navn dit barn vil blive drillet med.

Anmeld

20. februar 2010

NaFe

Tjalfe er da noget af det sødeste navn..er vild med det...og et navn jeg godt selv kunne finde på af bruge, tjalfe eller alf...hihi

Anmeld

20. februar 2010

Kløver

mariannesaaby skriver:

Min mand og jeg kan ikke blive enige om et navn, jeg kan rigtig godt lide Tjalfe, og han synes det er helt skørt..

Hvad synes i??

hehe synes da det er et hyggeligt gammelt nordisk nav, ved ikke om jeg ville vælge det, men synes faktisk også det gamle nordiske pigenavn røskva er meget sødt, selvom det er for specielt til at jeg ville bruge det selv

mener søskende parret fra valhalla hedder tjalfe og røskva

Anmeld

20. februar 2010

oo

jeg elsker det

Anmeld

20. februar 2010

saxa

Er ikke lige helt så vild med navnet - ikke lige mig.. Lyder nemlig lidt som noget der kunne ryges..  Men det er jo jeres valg, og får du din mand med på det, er det jo alletiders..

Anmeld

20. februar 2010

otlitrom

Jeg synes det er et fint navn Ikke noget jeg selv ville vælge, men jeg synes det er sødt

De behøver jo ikke allesammen hedde Anders eller Mads.. (Bare eksempler!)

Anmeld

20. februar 2010

Corn

Synes det er et fint navn.... Men vi kender også en sød knægt med det navn

Anmeld

20. februar 2010

Bare mig..

Jeg kender en hund der hedder det... Sorry.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.