total-kvinde-vinder-indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

Loggidut

Ja ja...de kære mænd.

Er der nogen der kan huske way back, da jeg skulle giftes? nej vel...nå historien er den at vi dengang overdækkede vores gård med et tag, så vi kunne holde fest derude, det tag kom aldrig ned igen, og det har skabt en del bekymringer her i vinterperioden.

Taget er ikke just lavet til at skal kunne holde noget som helst, bare til vi lige kunne sidde under det, og det har jo været lidt farligt her i vinterperioden!

der har cirka lagt en halv meters sne på det, og vi har været næd til at understøtte det...

Nu får vi jo så en ny omgang sne, og hertil morgen kørte debatten vildt på at taget ikke kunne blive ved med at holde.

Så vi var nød til at planlægge hvad fremgangsmåden var.

Michael var fast forankret i at det skulle gøres med varmt vand...altså fjerne 10 tons sne med varmt vand...(man er vel mand)

og han fortsatte selv om jeg mente det var en skovl og nogle kræfter der skulle ligge i!

Mens michael tøede vandslangen op, ankom et vennepar, og de grinede også af Michaels planer, men ikke desto mindre gik mændene ud i gården væbnet med en vandslange direkte koblet op til mit varme vand...

Kvinderne stod så herinde og kiggede ud, da Michael gik til angreb på taget...

Til jer der ikke kan forstille sig det her billede, svare det til at man forsøger at tø din dybfryser op ved at pisse ned i den!

Vi var flade af grin...og hvor er det bare ærgeligt at jeg ikke fik taget billeder af det senarie!

well, til sidst grinede Michaels kammy så meget, at Michael i raseri kom ind og mente at nu kunne lortet bare falde ned! Og så kom kvinderne på banen igen, og igen forslog at man jo kunne grave det ned, eller skrabe det ned.

Niks, det kunne bare falde, for man kan ihvertfald ikke løfte alt det sne ned fra et tag!

Ja så kan i jo lige se de her billeder...og gæt hvem der med røde ører har kaldt mig og veninden for stædige kællinger hele eftermiddagen!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

Ja ja...de kære mænd.

Er der nogen der kan huske way back, da jeg skulle giftes? nej vel...nå historien er den at vi dengang overdækkede vores gård med et tag, så vi kunne holde fest derude, det tag kom aldrig ned igen, og det har skabt en del bekymringer her i vinterperioden.

Taget er ikke just lavet til at skal kunne holde noget som helst, bare til vi lige kunne sidde under det, og det har jo været lidt farligt her i vinterperioden!

der har cirka lagt en halv meters sne på det, og vi har været næd til at understøtte det...

Nu får vi jo så en ny omgang sne, og hertil morgen kørte debatten vildt på at taget ikke kunne blive ved med at holde.

Så vi var nød til at planlægge hvad fremgangsmåden var.

Michael var fast forankret i at det skulle gøres med varmt vand...altså fjerne 10 tons sne med varmt vand...(man er vel mand)

og han fortsatte selv om jeg mente det var en skovl og nogle kræfter der skulle ligge i!

Mens michael tøede vandslangen op, ankom et vennepar, og de grinede også af Michaels planer, men ikke desto mindre gik mændene ud i gården væbnet med en vandslange direkte koblet op til mit varme vand...

Kvinderne stod så herinde og kiggede ud, da Michael gik til angreb på taget...

Til jer der ikke kan forstille sig det her billede, svare det til at man forsøger at tø din dybfryser op ved at pisse ned i den!

Vi var flade af grin...og hvor er det bare ærgeligt at jeg ikke fik taget billeder af det senarie!

well, til sidst grinede Michaels kammy så meget, at Michael i raseri kom ind og mente at nu kunne lortet bare falde ned! Og så kom kvinderne på banen igen, og igen forslog at man jo kunne grave det ned, eller skrabe det ned.

Niks, det kunne bare falde, for man kan ihvertfald ikke løfte alt det sne ned fra et tag!

Ja så kan i jo lige se de her billeder...og gæt hvem der med røde ører har kaldt mig og veninden for stædige kællinger hele eftermiddagen!!!

Godt gået...

Mænd har godt af når kvinderne er stædige...

Anmeld

20. februar 2010

Grynt

HAHAHAHAHAHAHA Jeg ligger flad af grin!!!! Der er absolut ingen der kan beskrive en situation som dig

Og til Michael, fat dog en skovl og se at komme igang med at skovle sneen ned....det der nok gør mest ondt på dig lige nu er nok, at din kone havde ret

Anmeld

20. februar 2010

Siber

hæhæhæhæhæ you go girl!

Du er så sej Loggi

Knus

Anmeld

20. februar 2010

Kaufie

Haha - SÅ kan han lære det!!!

Mette, hvis mand lige har fyldt haven helt op med sneen fra vores flade tag....

Anmeld

20. februar 2010

Lene76

hehehe du er jo KVINDE med stort K hehe..... elsker når vi kvinder får ret hehe

Anmeld

20. februar 2010

Loggidut

hæ hæ...ja lidt helte agtig føler man sig da...

så kan manden stå der brummende i et hjørne med sin vandslange og være tvær!

pg ved i hvad...han må gerne kalde mig en stædig kvinde...så længe det er sagt med røde ører, og fordi han selv har dummet sig MAJOR!

Anmeld

20. februar 2010

bette

hahaahaha kæft hvor grimt...

Anmeld

20. februar 2010

Louise mortil4

ha ha kan lige forestille mig ham stå der med vandslangen og spule op i sneen, total grinern.

Godt gået sloggi

Anmeld

20. februar 2010

Monica

For fanden... Det er sgu da ikke særlig logisk.... LOL.... Kan godt forstå at du var flad af grin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.