Ja ja...de kære mænd.
Er der nogen der kan huske way back, da jeg skulle giftes? nej vel...nå historien er den at vi dengang overdækkede vores gård med et tag, så vi kunne holde fest derude, det tag kom aldrig ned igen, og det har skabt en del bekymringer her i vinterperioden.
Taget er ikke just lavet til at skal kunne holde noget som helst, bare til vi lige kunne sidde under det, og det har jo været lidt farligt her i vinterperioden!
der har cirka lagt en halv meters sne på det, og vi har været næd til at understøtte det...
Nu får vi jo så en ny omgang sne, og hertil morgen kørte debatten vildt på at taget ikke kunne blive ved med at holde.
Så vi var nød til at planlægge hvad fremgangsmåden var.
Michael var fast forankret i at det skulle gøres med varmt vand...altså fjerne 10 tons sne med varmt vand...
(man er vel mand)
og han fortsatte selv om jeg mente det var en skovl og nogle kræfter der skulle ligge i!
Mens michael tøede vandslangen op, ankom et vennepar, og de grinede også af Michaels planer, men ikke desto mindre gik mændene ud i gården væbnet med en vandslange direkte koblet op til mit varme vand...
Kvinderne stod så herinde og kiggede ud, da Michael gik til angreb på taget...
Til jer der ikke kan forstille sig det her billede, svare det til at man forsøger at tø din dybfryser op ved at pisse ned i den!
Vi var flade af grin...og hvor er det bare ærgeligt at jeg ikke fik taget billeder af det senarie!
well, til sidst grinede Michaels kammy så meget, at Michael i raseri kom ind og mente at nu kunne lortet bare falde ned! Og så kom kvinderne på banen igen, og igen forslog at man jo kunne grave det ned, eller skrabe det ned.
Niks, det kunne bare falde, for man kan ihvertfald ikke løfte alt det sne ned fra et tag!
Ja så kan i jo lige se de her billeder...og gæt hvem der med røde ører har kaldt mig og veninden for stædige kællinger hele eftermiddagen!!!