barselstasken til sygehuset, hvonår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.065 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

Bare mig..

Hvornår pakkede i jeres ting til sygehuset?
Jeg er i 28+2 (29 uge) og er lidt i tvivl om hvornår jeg skal have det hele klar, til hvis noget skulle gå igang.

Så hvornår var jeres klar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

LinLin

Jeg skulle i hvert fald have pakket min noget før! Fødte 37+6 og havde overhovedet ikke forberedt en taske... Så denne gang vil jeg nok gøre det ca 3 uger før termin (håber på at føde "før tid" igen )

Anmeld

20. februar 2010

marikka skriver:

Hvornår pakkede i jeres ting til sygehuset?
Jeg er i 28+2 (29 uge) og er lidt i tvivl om hvornår jeg skal have det hele klar, til hvis noget skulle gå igang.

Så hvornår var jeres klar?

Argh, jeg går og tænker på det samme!

Har iøvrigt fundet denne lille liste... Synes den er meget god!

http://voresborn.dk/gravid/5318-den-store-huskeliste

Stine 29+3

Anmeld

20. februar 2010

Corn

Uh jeg ville vente til jeg gik på barsel..... Det nåede jeg så ikke, da han kom til verden 36+0... Så lidt før det...

Anmeld

20. februar 2010

Bare mig..

tak for jeres svar. Jeg går igang inden længe så

Tak for hjemmesiden, den vil jeg da gå lidt efter..

Anmeld

20. februar 2010

SpunkenJo

Find da bare tasken frem nu. Og så kan du lægge de ting i du nu syns, og lave en lille seddel,  hvor du skriver de ting på du først kan lægge i i sidste øjeblik. (mobiltelfon, oplader, kamera, tandbørsten.....)

Knus Jo
- som selv fødte 32+1, og HAVDE en taske klar. (Men hvorfor aner jeg ikke. Intuition måske.....)

Anmeld

20. februar 2010

millesofie

jeg er nok af den panoide type for jeg havde min klar allerede da jeg var i uge 30.. jeg var 100 på at hun ville komme lidt før tid (ved ikke hvorfor) hun kom da også i uge 39

men pak den senest i uge 37, ville jeg sige

held og lykke og tillykke

Anmeld

20. februar 2010

businesstigger

Jeg begyndte at pakke den da jeg mærkede de første veer. Havde selvf. styr på hvad jeg sku have med så jeg var sikker på hvad der sku pakkes.

Anmeld

20. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Min "babytaske" er pakket og den blev pakket i uge 35... Min taske er ikke pakket endnu og jeg venter til jeg får veer-veer med at pakke den... (Jeg skal have noget at give mig til, tror jeg)

38+3

Anmeld

20. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Vores er også pakket... Eller i hvert fald så godt som, mangler lidt af det!

Har det tøj han skal have på hjem, også mangler jeg lige kamara og noget tøj til mig selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.