Lille-niv 5+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Trolde_mor

DianaMoar skriver:

Jeg sad lige og tænkte på dig igår hvor du mon var henne og om alt var vel og så er du jo lige der  

Godt er er som det skal være og sikke fin lille mave du har fået dig

Smiler.. ej, hvor sødt af dig sådan at tænke på mig

Men ja, lille-niv og jeg er liiige her hehe.. og alt går rigtig fint

Mange tak - syntes det går stærkt med maven hehe, men nu dejligt at kunne se det, det gør det hele mere virkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Diana...

Senia skriver:

Smiler.. ej, hvor sødt af dig sådan at tænke på mig

Men ja, lille-niv og jeg er liiige her hehe.. og alt går rigtig fint

Mange tak - syntes det går stærkt med maven hehe, men nu dejligt at kunne se det, det gør det hele mere virkeligt

Ja nemlig det gør det bare så tror man lidt mere på det.

Men hvor er det bare godt at i har det godt, du kan jo ikke bare sådan forsvinde på den måde ;) 

Glæder mig til at følge din graviditet og ikke mindst dit lille vidunder der kommer ud af det :)

Anmeld

24. februar 2010

Trolde_mor

DianaMoar skriver:

Ja nemlig det gør det bare så tror man lidt mere på det.

Men hvor er det bare godt at i har det godt, du kan jo ikke bare sådan forsvinde på den måde  

Glæder mig til at følge din graviditet og ikke mindst dit lille vidunder der kommer ud af det

Nemlig

Griner.. tak, og tja.. den megen kvalme, mavesmerter, migræne, svimmelhed og tissetrang, må siges at have opholdt mig en del, fra ikke at lave andet end prøve at få lidt ned, og ellers sove, og forsøge at komme igennem skolefdage. Har sågar tabt mig 3,5 kg, her de sidste 2,5-3 uger..

Tusind tak

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Senia skriver:

Nemlig

Griner.. tak, og tja.. den megen kvalme, mavesmerter, migræne, svimmelhed og tissetrang, må siges at have opholdt mig en del, fra ikke at lave andet end prøve at få lidt ned, og ellers sove, og forsøge at komme igennem skolefdage. Har sågar tabt mig 3,5 kg, her de sidste 2,5-3 uger..

Tusind tak

Har du over vejet noget akupunktur? Det altså virkelig godt. nogen steder tilbyder de det gratis på fødeafdelingen eller barselsafdeling? 

Anmeld

24. februar 2010

Trolde_mor

DianaMoar skriver:

Har du over vejet noget akupunktur? Det altså virkelig godt. nogen steder tilbyder de det gratis på fødeafdelingen eller barselsafdeling? 

Hm.. kan man få det allerede? Har jo end ikke været til jordmor eller noget endnu?

Og skal man så bare ringe derud og forklare sagen? Eller skal lægen henvise til det, eller hvordan?

For hvis det kunne hjælpe ville det godt nok være lykken

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Senia skriver:

Hm.. kan man få det allerede? Har jo end ikke været til jordmor eller noget endnu?

Og skal man så bare ringe derud og forklare sagen? Eller skal lægen henvise til det, eller hvordan?

For hvis det kunne hjælpe ville det godt nok være lykken

Du kan altid få akupunktur men om du kan få det gratis allerede ved jeg så ikke men det da et forsøg hver at ringe rund og spørge, men for ellers mener jeg at det ikke koster så meget.

Anmeld

24. februar 2010

Trolde_mor

DianaMoar skriver:

Du kan altid få akupunktur men om du kan få det gratis allerede ved jeg så ikke men det da et forsøg hver at ringe rund og spørge, men for ellers mener jeg at det ikke koster så meget.

Skal til 1. lægebesøg imorgen, så vil da lige prøve at høre hende ad. Ellers har jeg læst om det er Seaband - er det noget du har erfaring med?

Kunne være rart lige at have mindre kvalme i skolen - specielt i biologi hvor vi netop har skåret i hjerter Der blev jeg godt nok dårlig hehe

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Senia skriver:

Skal til 1. lægebesøg imorgen, så vil da lige prøve at høre hende ad. Ellers har jeg læst om det er Seaband - er det noget du har erfaring med?

Kunne være rart lige at have mindre kvalme i skolen - specielt i biologi hvor vi netop har skåret i hjerter Der blev jeg godt nok dårlig hehe

Nej det har jeg aldrig hørt om.

Nej der er ikke noget være end kvalme ØV og ad slet ikke når du skal skære i hjerter FØJ hi hi 

Anmeld

24. februar 2010

Trolde_mor

DianaMoar skriver:

Nej det har jeg aldrig hørt om.

Nej der er ikke noget være end kvalme ØV og ad slet ikke når du skal skære i hjerter FØJ hi hi 

Griner.. ja, det var ik så sjovt hehe.. blev godt nok lig-bleg og dårlig - læreren hev også fat i mig og pressede mit hoved mellem benene, så jeg ikke besvimede hehe

Okay, kæresten syntes at de 140 ,- er lidt dyrt hvis kvalmen måske stopper om en uges tid (ifølge baby.dk) og fortsætter det, må vi jo prøve det.. smiler..

Men surt hjælper lidt, hvis jeg vil have usundt, og mælk, mælk, mælk - drikker ca en liter dagligt hehe - så den lille får da godt med kalk hehe

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Senia skriver:

Griner.. ja, det var ik så sjovt hehe.. blev godt nok lig-bleg og dårlig - læreren hev også fat i mig og pressede mit hoved mellem benene, så jeg ikke besvimede hehe

Okay, kæresten syntes at de 140 ,- er lidt dyrt hvis kvalmen måske stopper om en uges tid (ifølge baby.dk) og fortsætter det, må vi jo prøve det.. smiler..

Men surt hjælper lidt, hvis jeg vil have usundt, og mælk, mælk, mælk - drikker ca en liter dagligt hehe - så den lille får da godt med kalk hehe

Åhh stakkels dig altså men godt din lære var obs på dig :)

Ja det kan der selvfølgelig være noget om. men hvis det fortsætter så det virkelig en godt ide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.