Ridebukser...(advarsel, før & efter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

He He - jo kan godt huske det var mig der tog de billeder... også derfor jeg kunne høre dig grine... Ja vi to kan ikke bare ses et par timer... - det tager en hel weekend eller en hel nat liiiige at skulle snakke lidt... eller hvis jeg skulle hente børnene over hos dig så vidste Jim jo godt jeg ikke kom hjem på den side af tolv - og ungerne der altid sagde "skal I ikke lige snakke lidt" - jooo sagde vi men kun huritgt og så grinede de og løb op og råbte - "de skal snakke lidt" de kendte os jo godt

åååå de skønne tider...

Hihi...lige præcis...sådan var det bare og drengene snakker stadig om det, lige ti minutter og så var det to timer... så skønt, så skønt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Trolde_mor

Jeg er altså også super nysgerrig. Specielt nu hvor jeg har læst hele tråden og høre hvor flot du er

Så vil du ikke sende mig koden?

Anmeld

20. februar 2010

Kvindemin

Eva skriver:

Hej piger...

Har lige fået lagt nogle gamle billeder ind på min computer og fandt der nogle billeder jeg tog inden mave og bryst operation og ikke mindst inden min fedtsugning...havde virkelig glemt hvor udtalt mine ridebukser var....vildt..

Har og smidt et billede ind af arret der nu er et halvt år gammelt og ifølge min kirurg er på det punkt hvor det er grimmest, synes nu det er ok men glæder mig over det bedres.

Så dem der vil se dem kan gøre det, mener koden er den samme.

Et af før billeder er jeg pænt nøgen bare lige en advarsel. så kan man lade være med at se dem...

Knus Eva...løbet fpr anden dag i træk..

Kan ikke huske koden, så du mp meget gerne sende den

Anmeld

20. februar 2010

Kvindemin

Eva skriver:

Hej piger...

Har lige fået lagt nogle gamle billeder ind på min computer og fandt der nogle billeder jeg tog inden mave og bryst operation og ikke mindst inden min fedtsugning...havde virkelig glemt hvor udtalt mine ridebukser var....vildt..

Har og smidt et billede ind af arret der nu er et halvt år gammelt og ifølge min kirurg er på det punkt hvor det er grimmest, synes nu det er ok men glæder mig over det bedres.

Så dem der vil se dem kan gøre det, mener koden er den samme.

Et af før billeder er jeg pænt nøgen bare lige en advarsel. så kan man lade være med at se dem...

Knus Eva...løbet fpr anden dag i træk..

Vil ikke skrive detaljer her. (:

Bare sige.... SMUKT!

Anmeld

20. februar 2010

heaven

vil rigtig gerne se, så må jeg få koden??

Jannie

Anmeld

20. februar 2010

Lullaby

Også mig  (altså til koden)

Anmeld

20. februar 2010

heaven

heaven skriver:

vil rigtig gerne se, så må jeg få koden??

Jannie

det er sgu godt gået, - det må jeg sige...... sikke en forskel

Jannie

Anmeld

20. februar 2010

Mum33

Må jeg se ...

Anmeld

28. februar 2010

Prinsessens'Mor<3

Må indrømme man bliver nysgerrig må man se?

Anmeld

28. februar 2010

Honningblomst

MaleneS skriver:

Må indrømme man bliver nysgerrig må man se?

Så er koden sendt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.