Hvad mener I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Siber

Hej Tøser,

I stedet for at gå og bryde mit hovede med skal /skal ikke, ja så spørger jeg lige jer.

Min bror blev "hemmelig" gift for et år siden, og de har hele tiden sagt at vi skulle til en fest/middag, vi har derfor ikke givet dem en gave. Men jeg tvivler nu på at der bliver en fest/middag ( de er ikke specielt gode til at invitere generelt) Nu er jeg bare blevet lidt i tvivl om vi bare skal give dem en gave eller vi helt skal lade være?

Det er jo ikke fordi vi ikke vil give gave eller har råd, ja jeg har bare ventet på en invitation. Men men det skal jo lige siges at man ikke behøver at komme til fest for at give en gave. Men nu er der bare gået så lang tid, og ja jeg har lidt glemt det

Men hva, skal vi give dem en gave eller skal vi lade være?

Knus SIber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Louise mortil4

Jeg ville vente til de holder en evt fest, ellers fik de den ikke, de har jo selv valgt at holde det hemmeligt, så må de da også vide at det nok ikke giver gaver.

samme princip kørte vi efter da der var hemmeligt bryllup både i den nære familie og hos nogle bekendte.

Anmeld

19. februar 2010

Kaufie

Claus' søster og hendes mand (sjovt nok) blev gift i hemmelighed. De har ikke fået gave - men vi sendte dem en buket blomster på deres 1 års dag. Det blev de faktisk rigtig glade for.

Anmeld

19. februar 2010

BK

Altså hvis de vælger ikke at holde en fest, så kan de ikke forvente en gave, og det ville jeg heller ikke give...

Men som en af de andre sagde kan man sende en buket (eller en flaske vin) til deres 1 års dag...

Anmeld

20. februar 2010

Siber

Tak for svar de damer. jeg venter på en fest også kan de få blomster på deres bryllups dag!

Knus Siber

Anmeld

20. februar 2010

..

Er helt enig med resten.. Jeg ville heller ikke give gave når de har valgt at gøre det hemmeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.