Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
spænd på country-konerne.. de skuffede mig sidst. Havde eller enorme forventninger til dem... Bare de rammer en god sang i dag!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ikke fiks at sidde sådan med sådan en kjole på!
Stumpen skriver: der er vidst ikke mange herinde, du kan føle dig gammel i forhold til mormor
der er vidst ikke mange herinde, du kan føle dig gammel i forhold til mormor
Man skal bare bevæge sig en tur på Øffen.. Der er nogen af dem op til 8 år yngre
Bare jeg nu ikke modtager et trusselsbrev efter dne udmelding
De er da pisse gode.. Men kender OVERHOVEDET IKKE sangen
Tynen skriver: De er da pisse gode.. Men kender OVERHOVEDET IKKE sangen
Tynen skriver: Man skal bare bevæge sig en tur på Øffen.. Der er nogen af dem op til 8 år yngre Bare jeg nu ikke modtager et trusselsbrev efter dne udmelding
kan 8 år gøre det efterhånden??
ivfmarie skriver: spænd på country-konerne.. de skuffede mig sidst. Havde eller enorme forventninger til dem... Bare de rammer en god sang i dag!!
nope... de rørte mig ikke..
Astrid P skriver: What? Kender du heller ikke sangen? Jeg er lige blevet forbløffet over at Anders ikke kendte den, men troede han var et særtilfælde...
What? Kender du heller ikke sangen? Jeg er lige blevet forbløffet over at Anders ikke kendte den, men troede han var et særtilfælde...
A kender den helle æ...
Undskyld...
Må lige youtube den efter showet.. Kan være jeg kan genkende den hvis jeg høre MJ synge den... Eller nowet..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128