X-Factor - Nogen på linien i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Astrid P

Stumpen skriver:

Så læs dog det hele kvinde... Kæresten er i Norge somewhere.. Jeg taler om bland-selv-slik tsk tsk...

HAHAHA... Jeg tænkte fandme lige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

ivfmarie

Stumpen skriver:

Så læs dog det hele kvinde... Kæresten er i Norge somewhere.. Jeg taler om bland-selv-slik tsk tsk...

og hvordan bliver det så til urin-slik?

Anmeld

19. februar 2010

Tynen

ivfmarie skriver:

Tænker lidt samme princip som peanuts på en bardisk?!

Anmeld

19. februar 2010

Astrid P

Tynen skriver:

Tænker lidt samme princip som peanuts på en bardisk?!

Eller salt i de der saltbøsser som alle stikker nallerne i...

Anmeld

19. februar 2010

Stumpen

ivfmarie skriver:

Du spurgte selv........... (for dem der kan lide bland-selv-slik læs ikke videre)

Læste for nogle år siden en artikel om at der var taget prøver i bland-selv-slik og der blev fundet 7 forskellige urintyper....

Anmeld

19. februar 2010

Tynen

Men for at komme væk fra Stumpens private livsdetaljer, så vil jeg lige informere om at jeg for alt i verden beder til at In-fåkking-joy og deres influenza ryger ud i aften

Anmeld

19. februar 2010

Astrid P

Jeg synes at Daniel (Pretty boy) skal pakke sine sydfrugter i aften. Jeg synes han er så fesen!!!

Anmeld

19. februar 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Du spurgte selv........... (for dem der kan lide bland-selv-slik læs ikke videre)

Læste for nogle år siden en artikel om at der var taget prøver i bland-selv-slik og der blev fundet 7 forskellige urintyper....

Så priser man sig lykkelig for at man altid står i første række når der bliver fyldt op i skidtet på mit arbis

Anmeld

19. februar 2010

Bamme

I'm out (eller det modsatte af: I'm in)

Lukker og slukker nu, suser ned i stuen og fletter fingre med my man... Gad vide om jeg får andre godter for det, end den kæmpe pose snold og 1½  ltr. kwala han kom slæbende hjem med.

Anmeld

19. februar 2010

Tynen

Bamme skriver:

I'm out (eller det modsatte af: I'm in)

Lukker og slukker nu, suser ned i stuen og fletter fingre med my man... Gad vide om jeg får andre godter for det, end den kæmpe pose snold og 1½  ltr. kwala han kom slæbende hjem med.

Hva´ faen blev der af ryggraden, Mormor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.