Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stumpen skriver: Så læs dog det hele kvinde... Kæresten er i Norge somewhere.. Jeg taler om bland-selv-slik tsk tsk...
Så læs dog det hele kvinde... Kæresten er i Norge somewhere.. Jeg taler om bland-selv-slik tsk tsk...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
og hvordan bliver det så til urin-slik?
ivfmarie skriver: og hvordan bliver det så til urin-slik?
Tænker lidt samme princip som peanuts på en bardisk?!
Tynen skriver: Tænker lidt samme princip som peanuts på en bardisk?!
Du spurgte selv........... (for dem der kan lide bland-selv-slik læs ikke videre)
Læste for nogle år siden en artikel om at der var taget prøver i bland-selv-slik og der blev fundet 7 forskellige urintyper....
Men for at komme væk fra Stumpens private livsdetaljer, så vil jeg lige informere om at jeg for alt i verden beder til at In-fåkking-joy og deres influenza ryger ud i aften
Stumpen skriver: Du spurgte selv........... (for dem der kan lide bland-selv-slik læs ikke videre) Læste for nogle år siden en artikel om at der var taget prøver i bland-selv-slik og der blev fundet 7 forskellige urintyper....
Så priser man sig lykkelig for at man altid står i første række når der bliver fyldt op i skidtet på mit arbis
I'm out (eller det modsatte af: I'm in)
Lukker og slukker nu, suser ned i stuen og fletter fingre med my man... Gad vide om jeg får andre godter for det, end den kæmpe pose snold og 1½ ltr. kwala han kom slæbende hjem med.
Bamme skriver: I'm out (eller det modsatte af: I'm in) Lukker og slukker nu, suser ned i stuen og fletter fingre med my man... Gad vide om jeg får andre godter for det, end den kæmpe pose snold og 1½ ltr. kwala han kom slæbende hjem med.
Hva´ faen blev der af ryggraden, Mormor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128