Bruncreme!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.953 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

lonemus

Jeg er netop begyndt at bruge bruncreme, så jeg ikke ser så bleg ud. Det virker super godt.

Jeg bruger det til hele kroppen, men har så det problem med fingrene/hænderne......selvom jeg vasker hurtigt bliver hænderne en smule brune i håndfladerne, neglene osv.

Har I andre handsker på eller hvordan??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

svaller

lonemus skriver:

Jeg er netop begyndt at bruge bruncreme, så jeg ikke ser så bleg ud. Det virker super godt.

Jeg bruger det til hele kroppen, men har så det problem med fingrene/hænderne......selvom jeg vasker hurtigt bliver hænderne en smule brune i håndfladerne, neglene osv.

Lone

Hejsa!

Jeg tager en fed håndcreme på hænderne først, så er det nemmere at vaske selvbrueren af håndflade bagefter!

Stine 29+2

Anmeld

19. februar 2010

Ni-ko-li-ne

lonemus skriver:

Lone

jeg går ud fra at det er selvbruner du mener:0) jeg påfører det med engangs svampe... ellers får jeg også håndflader i en underlig farve

Anmeld

19. februar 2010

Vidunderligeunger

ka-ri-na skriver:

jeg går ud fra at det er selvbruner du mener:0) jeg påfører det med engangs svampe... ellers får jeg også håndflader i en underlig farve

same  

Anmeld

19. februar 2010

Ni-ko-li-ne

lonemus skriver:

Lone

eller skulle du i øvrigt prøve selvbruner spray... man ryster dåsen og sprayer med en afstand på ca 30 cm.... og så tørrer det...

Anmeld

19. februar 2010

lonemus

ka-ri-na skriver:

Ja, det er selvbruner jeg mener, jeg kunne bare ikke lige finde det rigtige ord

Okay, jeg syntes bare den på spray ikke fordeles jævnt...jeg købte på et tidspunkt den fra Dennis Knudsen, men syntes det var noget værre noget...

Nu har jeg den fra Clinique, som er super god. jeg ville ellers have haft den fra Biotherm, men fik at vide den var i restordre!!

Det med den fede creme var måske en idé.....

Lone

Anmeld

19. februar 2010

BJL2010

Uhhh lige et emne der vækkede min interesse, jeg går nemlig rundt og super sindssygt bleg 

Hvilke selvbrunere vil I anbefale? Den der bliver nævnt fra Clinique, er det en spray eller ikke?

KH

Anmeld

19. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Louis P skriver:

Uhhh lige et emne der vækkede min interesse, jeg går nemlig rundt og super sindssygt bleg 

Hvilke selvbrunere vil I anbefale? Den der bliver nævnt fra Clinique, er det en spray eller ikke?

KH

St. Tropez er min absolutte favorit... på spray er det bare dem fra Loreal...

Anmeld

19. februar 2010

lonemus

Louis P skriver:

KH

Ja ik?

Jeg er bare så super træt af min vinter-blege hud, men jeg nægter at ligge mig i et solarium igen, derfor er jeg nu gået ombord i cremerne

Den fra Clinique er ikke spray. Den fra Dennis Knudsen er spray.

Jeg syntes personligt dem på spray sviner meget....man sprayer den brune farve rundt over det hele..derfor valgte jeg den alm. creme.

Lone

Anmeld

21. februar 2010

lonemus

ka-ri-na skriver:

St. Tropez er min absolutte favorit... på spray er det bare dem fra Loreal...

Lugter den???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.