X-Factor (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

JustAnotherName

Jeg har stemt på Thomas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har stemt jesper. Det er jo svært, baseret på ét liveshow. For umiddelbart da jeg så ham, tænkte jeg: Åhnej endnu en 15 årig dingse som teenagepigerne stemmer på!!

MEN! Jeg syns han gjorde det KANON godt sidste gang Jeg var super overrasket og der var slet ikke noget dingse over ham Så ham stemmer jeg på - indtilvidere

Anmeld

19. februar 2010

Miss BananaHammock

Jeg håber på Thomas, men som andre også har skrevet, så er han måske ikke stereotype nok - men jeg er ikke i tvivl om at han nok skal få en mulighed som forsanger for et fedt bandt, for han er for sej!

Anmeld

19. februar 2010

Maria.

ANNA!!!

Anmeld

19. februar 2010

Pige2009

Er vild med Jesper

K.h. Linda

Anmeld

19. februar 2010

NoName

Så røg In Joy ud, hvilket vist ikke gør ret meget stemmerne i dette indlægs fordeling taget i betragtning...

Anmeld

20. februar 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

altså mine favoritter er 8210, så dem har jeg stemt på, men jeg TROR det blir Anna pga færøerne eller Jesper eller måske endda Thomas

Eeeej Trine, det mener du da ikke. De kan jo ikke SYNGE!!!

Anmeld

20. februar 2010

Ina33

Bare det IKKE bliver 8210, så er jeg næsten ligeglad.  Men jeg har stemt Fireflies, jeg synes de er super gode!

Anmeld

20. februar 2010

Mira0911

Helt klart Anna....

Anmeld

20. februar 2010

FrkT

Jeg har stemt Anna, men tror også sagtens det kan blive enten Jesper eller Thomas. En af de tre tror jeg vinder.

Er det op til mig skal det enten være Anna, Thomas eller The Fireflies. Kan også godt lide Jesper og Tine, men de andre er mine favoritter.

HADER 8210, de er dog de mest talentløse "sangere" nogensinde. Og så er de pisse irriterende, og hende Daniella lyder som om hun snakker med en kartoffel i munden (citat: kitty).

Daniel synes jeg er meget almindelig i det. Synger godt, men er ikke noget specielt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.