Billedelotteri...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Loggidut

er det mon nu de små kan begynde med det spil?

jeg ved ikke helt om de er modne til det endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Joan ( Smallie )

Kommer vist an på hvem det er. Niels har et vendespil. (ved ikke lige om det er det samme) i træ og han kan nemt finde de der passer sammen men ikke rigtig finde ud af det der med at man skal vende dem.

Men nu er han heller ikke vildt god til at sidde stille og tror det er der skoen trygger. Men er da ret sikker på der en nogen af ungerne herinde fra der kan

Anmeld

19. februar 2010

Mie A

Simon kan godt finde ud af det - det er bare tålmodighed der mangler. De har dem til 20-30 kr. i "Tigeren"

Anmeld

19. februar 2010

Kaufie

De spiller det i Williams dp - eller Bingo-versionen i hvert fald - og så længe dpmor sørger for de alle er færdig nogenlunde samme tid, så går det fint.

Vi har et Cars vendespil herhjemme, men der må kortene IKKE ligge med bagsiden opad - man skal jo kunne se billederne!

Så på deres egen måde kan de sagtens spille det - men tror ikke de er helt klar på det med reglerne endnu. William er ihvert fald ikke.

Anmeld

19. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

er det mon nu de små kan begynde med det spil?

jeg ved ikke helt om de er modne til det endnu?

min datter har et, som hun har fået med hendes bogklub...

Det bruger hun som puslespil...  hun tager brikker og lægger dem på pladen med bagsiden op ad... Vi "bruger" det til at lære hende ord med, ved at spørge om hvad der er på billedet... det går helt godt, selv om hun ind i mellem glemmer hvad billedet forestiller...

Anmeld

19. februar 2010

Anja

Vi har ikke haft prøvet, men det kunne da være vi skulle gøre det snart

Anmeld

20. februar 2010

Loggidut

ja jeg tænkte...vi er så glad for spil her i familien.,...og jeg synes da nok hun snart skal have lov...

i dag fandt jeg så et fantastisk spil frem til hende, et spil der handler om en pizzabager (en figur som står på bordet), han rækker fingeren i vejret, og derpå skal man sætte en pizza.

det handler så om at stable pizzatilbehør oven på den her plade uden den vælter

ungen var jo flad af grin, så lige nu er det bare et hit!

Anmeld

20. februar 2010

Mie A

Loggidut skriver:

ja jeg tænkte...vi er så glad for spil her i familien.,...og jeg synes da nok hun snart skal have lov...

i dag fandt jeg så et fantastisk spil frem til hende, et spil der handler om en pizzabager (en figur som står på bordet), han rækker fingeren i vejret, og derpå skal man sætte en pizza.

det handler så om at stable pizzatilbehør oven på den her plade uden den vælter

ungen var jo flad af grin, så lige nu er det bare et hit!

Det har vi også herhjemme. Indtil videre er der ingen af os der har fået mere en to ting på pizzaen - hverken børn eller voksne

Anmeld

20. februar 2010

Helle30

Vi spiller indimellem billedlotteri herhjemme på den måde, at Sofie og den hun spiller med skiftes til at vende en brik, sige hvad der er på den og finde dens mage på pladen - eller på medspillerens plade. Hvis hun er ved at være træt, kan det godt knibe med at fatte, at det ikke er hendes tur hele tiden, men ellers går det godt. Som regel sorterer jeg, så vi kun spiller med én plade hver.

- Helle, der snart skal have introduceret et ordentligt puslespil til damen. Det sviner vel ikke så meget som modellervoks

Anmeld

20. februar 2010

Siber

Vi testede det lige ud i dag, og det gik helt fint.

Men kan kunsige at puslespil er et hit her, nu finder hun også Almas puslespil og hun er meget optaget i llaaannnggg tid.

Men sorte per fattede hun ikke en meter af

Knus Siber, der har været god mor i dag og spillet mange spil og puslespil med sine tøser i dag! Det er for kold til at være ude!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.