Opdatering: MD scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

MTS

Så er vi lige kommet hjem fra syghuset og den lille bitte hade det bare så godt i maven og hade en rigtigt fin størrelse. Og alt var bare så fint.

Og scannings jordmodern var også meget sikker på at det var en lille dreng der lå der inde. Så nu sidder jeg her med et kæmpe smil på læberne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Risen

Malin skriver:

Så er vi lige kommethjem fra syghuset og den lille bitte hade det bare så godt i maven og hade en rigtigt fin størrelse. Og alt var bare så fint.

Og scannings jordmodern var også meget sikker på at det var en lille dreng der lå der inde. Så nu sidder jeg her med et kæmpe smil på læberne.

Arh hvor dejligt ! En lille prins også ! Så gad hun godt at fortælle kønnet ! SKØNT! .. Kan vi så få lidt billedspam af prisen ? 

Anmeld

19. februar 2010

Koen.

Så dejligt for jer at den lille havde det godt, stort TILLYKKE med det

Tanja 31 + 6

Anmeld

19. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke med den fine scanning - det er bare SÅ dejligt at være på den anden side og have set 10 fingre og 10 tæer, hjerte osv...

Og tillykke med tappen

Rosa - selv med en lille tissemand i maven

Anmeld

19. februar 2010

MTS

Risen skriver:

Arh hvor dejligt ! En lille prins også ! Så gad hun godt at fortælle kønnet ! SKØNT! .. Kan vi så få lidt billedspam af prisen ? 

Ja det er dejligt at vide at der er en lille prins, men jeg fik slet ikke nogle billeder med mig  Jeg må vist ud på arbejde og få taget nogle i morgen, da jeg arbejder med medicin udrustning har vi da en del ultralyd stående 

Anmeld

19. februar 2010

MTS

lillespurv19 skriver:

Så dejligt for jer at den lille havde det godt, stort TILLYKKE med det

Tanja 31 + 6

Tak for det.

Anmeld

19. februar 2010

MTS

Rosa skriver:

Tillykke med den fine scanning - det er bare SÅ dejligt at være på den anden side og have set 10 fingre og 10 tæer, hjerte osv...

Og tillykke med tappen

Rosa - selv med en lille tissemand i maven

Tak. Ja det var bare så vildt at se hænderne og fødderne, der er godt nok sket en del siden NF. Kæresten sad også med tårer i øjnene og han fik også et kæmpe smil når hun sa at det var en dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.