35+1 Nu prøver vi !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Enayia

Nu vil jeg også prøve, selvom jeg har taget rigtig meget på og er fryyyygtelig genert og usikker! Er jo ikke så slank og smuk som så mange andre og heller ikke uden strækmærkerne! Men nu prøver jeg alligevel

Ps: Vi ved ikke om det er en lille dreng eller pige vi venter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Lena Maria Møller

Enayia skriver:

Nu vil jeg også prøve, selvom jeg har taget rigtig meget på og er fryyyygtelig genert og usikker! Er jo ikke så slank og smuk som så mange andre og heller ikke uden strækmærkerne! Men nu prøver jeg alligevel

jeg synes du ser smuk ud, flot rund mave. held og lykke med det hele, det er jo snart

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

Lena Maria Møller skriver:

jeg synes du ser smuk ud, flot rund mave. held og lykke med det hele, det er jo snart

Tusind tak for den søde kommentar! Jeg har selv meget svært ved at accepterer hvordan jeg ser ud!

Anmeld

19. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ej det har du ingen grund til at være

du er super smuk, og har sådan en super flot rund mave..

knus cille

Anmeld

19. februar 2010

Risen

Hvor er du da bare fin gravid ! og pyt med de strækmærker ! De bliver mindre synlige igen og synes slet ikke det er så slemt! Knus

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

Åh hvor er i søde, jeg er SLET ikke vandt til sådanne bemærkinger! Sidder og får helt svedige hænder ! puuha *grin*

Anmeld

19. februar 2010

Koen.

Synes det er en super smuk mave

Anmeld

19. februar 2010

LineD

Åh den er da bare SÅ fin din mavse!

Jeg var heller ikke den mindste gravide, og jeg kan love dig jeg også fik strækmærker, DET skal bestemt ikke holde dig tilbage!

Din babyhule er da bare så super super fin!

Anmeld

19. februar 2010

lulle1985

Enayia skriver:

jeg syntes bare det er en rigtig fin mave du har dig der og den er slet ikke og være flov over... du er super super flot gravid

Anmeld

19. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den er da DEJLIG!!!   Hvor ærgeligt at du har holdt den skjult så længe!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.