Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu vil jeg også prøve, selvom jeg har taget rigtig meget på og er fryyyygtelig genert og usikker! Er jo ikke så slank og smuk som så mange andre og heller ikke uden strækmærkerne! Men nu prøver jeg alligevel
Ps: Vi ved ikke om det er en lille dreng eller pige vi venter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Enayia skriver: Nu vil jeg også prøve, selvom jeg har taget rigtig meget på og er fryyyygtelig genert og usikker! Er jo ikke så slank og smuk som så mange andre og heller ikke uden strækmærkerne! Men nu prøver jeg alligevel Ps: Vi ved ikke om det er en lille dreng eller pige vi venter
jeg synes du ser smuk ud, flot rund mave. held og lykke med det hele, det er jo snart
Lena Maria Møller skriver: jeg synes du ser smuk ud, flot rund mave. held og lykke med det hele, det er jo snart
Tusind tak for den søde kommentar! Jeg har selv meget svært ved at accepterer hvordan jeg ser ud!
ej det har du ingen grund til at være
du er super smuk, og har sådan en super flot rund mave..
knus cille
Hvor er du da bare fin gravid ! og pyt med de strækmærker ! De bliver mindre synlige igen og synes slet ikke det er så slemt! Knus
Åh hvor er i søde, jeg er SLET ikke vandt til sådanne bemærkinger! Sidder og får helt svedige hænder ! puuha *grin*
Åh den er da bare SÅ fin din mavse!
Jeg var heller ikke den mindste gravide, og jeg kan love dig jeg også fik strækmærker, DET skal bestemt ikke holde dig tilbage!
Din babyhule er da bare så super super fin!
jeg syntes bare det er en rigtig fin mave du har dig der og den er slet ikke og være flov over... du er super super flot gravid
Den er da DEJLIG!!! Hvor ærgeligt at du har holdt den skjult så længe!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128