den lille i maven 30+2:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

lulle1985

Enayia skriver:

Hvor spændende, men værd at vente på! Vi ved heller ikke hvad vi får endnu!

ja der er noget spændende over det når man kan gå og fantasere over hvad der gemmer sig derinde.... hvor langt er du henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Enayia

lulle1985 skriver:

ja der er noget spændende over det når man kan gå og fantasere over hvad der gemmer sig derinde.... hvor langt er du henne?

Jeg er 35+1 i dag, så der er ikke langt igen Det bliver rart at kunne gå normalt igen, nogle gange føler man sig lidt som en and hehe Men hvor jeg dog glæder mig ! Glder mig til at høre hvad i får !

Anmeld

19. februar 2010

lulle1985

Enayia skriver:

Jeg er 35+1 i dag, så der er ikke langt igen Det bliver rart at kunne gå normalt igen, nogle gange føler man sig lidt som en and hehe Men hvor jeg dog glæder mig ! Glder mig til at høre hvad i får !

jamen så har du jo mindre tid tilbage, det må være dejligt

ja jeg føler mig også lidt som en vrælte and engang imellem... glæder mig til det bliver lettere og få stømper og sko normalt på igen

ja det bliver også spændende og høre hvad du får...

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

lulle1985 skriver:

jamen så har du jo mindre tid tilbage, det må være dejligt

ja jeg føler mig også lidt som en vrælte and engang imellem... glæder mig til det bliver lettere og få stømper og sko normalt på igen

ja det bliver også spændende og høre hvad du får...

Åhh ja, det kender jeg godt, her må jeg også få manden til at binde de dumme vinterstøvler! Dumme sne!

Anmeld

19. februar 2010

lulle1985

Enayia skriver:

Åhh ja, det kender jeg godt, her må jeg også få manden til at binde de dumme vinterstøvler! Dumme sne!

ha ha... har sammen problem med strømper og tørre ben når jeg er i bad. med bækkenløsning er det bare et helved, så har heldigvis sko uden snørebånd for ellers kommer jeg da aldrig op igen

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

lulle1985 skriver:

ha ha... har sammen problem med strømper og tørre ben når jeg er i bad. med bækkenløsning er det bare et helved, så har heldigvis sko uden snørebånd for ellers kommer jeg da aldrig op igen

Uhh jeg har hørt bækkenløsning er noget så smertefuldt, det er synd du skal døjes med det!

Ja det er noget værre noget, lige fra sko til når man bare skal vende sig eller op af sofaen osv Jeg har aldig pevet så meget hele mit liv!

Anmeld

19. februar 2010

lulle1985

Enayia skriver:

Uhh jeg har hørt bækkenløsning er noget så smertefuldt, det er synd du skal døjes med det!

Ja det er noget værre noget, lige fra sko til når man bare skal vende sig eller op af sofaen osv Jeg har aldig pevet så meget hele mit liv!

jeg har haft det siden uge 16 så det er blevet noget jeg har levet med et stykke tid nu, men nej det er ikke sjovt og have det er en gang imellem et smertehelved, men alt for guldklumpen....

ja det samme her, er også selv blevet en smugle pivet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.