svømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

NoName

Hej piger,

jeg spør lige herinde også...

nogen af jer der går til graviditets svømning?? hvor går i henne og føler i det lissom giver jer noget, eller er det lige så godt at tage afsted og svømme selv...

Majken 17+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Anne85

Hej Majken! Jeg går til det på Kolding sygehus.., og jeg synes det er genialt!! Jeg har jo bækkenløsning og er derfor gået fra at være en megetfysisk aktiv pige til nu knap at kunne gå en tur. Men når jeg kommer i vand kan jeg alt :-) og vi laver nogen rigtig gode øvelser der styrker hele kroppen

Anmeld

19. februar 2010

NoName

Kan man det på sygehuset??

Anmeld

19. februar 2010

Anne85

Jeps i fysioterapien!
Men ellers har de også noget i slotssøbadet

Anmeld

19. februar 2010

NoName

nå ja self. i fys... der skal jeg vel bruge en henvisning for at kunne bruge den...

Ja, har set slotssøbadet har noget, bare på nogle underlige tidspunkter af dagen, men er det ikke lige så godt bare at svømme et par baner?

Anmeld

19. februar 2010

Anne85

noname skriver:

nå ja self. i fys... der skal jeg vel bruge en henvisning for at kunne bruge den...

Ja, har set slotssøbadet har noget, bare på nogle underlige tidspunkter af dagen, men er det ikke lige så godt bare at svømme et par baner?

Det er bare gennem fof! Men graviditetssvømning er jo ikke "svømning"
i den forstand... Det er motion i vand... Så man står på stedet og laver puls og styrke træning

Anmeld

19. februar 2010

NoName

Anne85 skriver:

Det er bare gennem fof! Men graviditetssvømning er jo ikke "svømning"
i den forstand... Det er motion i vand... Så man står på stedet og laver puls og styrke træning

Puhh, jeg har en ekstrem dårlig kondi, så det kan da godt være det er det gravid stæning jeg skal overveje så...

Det er bare nogle underlige tidspunkter de har det... Det er jo ligemeget når jeg går hjemme lige pt, men når jeg begynder at arbejde igen, passer det bare så skidt ind...

Anmeld

20. februar 2010

Anne85

Jeg går kl 20... Når jeg går på barsel om to måneder vil jeg på et dag hold

Anmeld

22. februar 2010

Livsmor

I århus er der flere muligheder, Møllestien(lokalcenter), AGF, FOF og FO, gik selv i Møllestien sidst. Det var dejligt, og kan helt klart anbefales. Er skrevet op igen denne gang, og tager lige 5 gange gennem FO med start her på torsdag. Havde ellers fået plads i Møllestien, men det er i arbejdstiden, men de ringer igen i april.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.