Svømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

NoName

Hej piger,

nogen af jer der går til graviditets svømning?? hvor går i henne og føler i det lissom giver jer noget, eller er det lige så godt at tage afsted og svømme selv...

NoName 17+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

LineD

Nu bor jeg ikke i Sønderjylland, men ville bare lige sende en VARM anbefaling af graviditetssvømning videre, det gav super meget hos mig i hvert fald, både øvelserne og den vægtløse fornemmelse, da jeg senere var næsten lammet af bækkenløsning, der var det virkelig en lettelse :)

Så lige en varm anbefaling om ikke andet :D

Anmeld

19. februar 2010

NoName

Tak for svar LineD... Har godt nok ikke bækkenløsning (7-9-13 og bank under bordet) men synes det ville være en go måde at holde mig lidt igang... ved bare ikke rigtig om jeg bare skal tage afsted og svømme et par baner eller om jeg ska melde mig på et gravid-hold

Anmeld

19. februar 2010

LineD

noname skriver:

Tak for svar LineD... Har godt nok ikke bækkenløsning (7-9-13 og bank under bordet) men synes det ville være en go måde at holde mig lidt igang... ved bare ikke rigtig om jeg bare skal tage afsted og svømme et par baner eller om jeg ska melde mig på et gravid-hold

Forskellen var for mig, at der til graviditetes svønming var mange øvelser at lave der alle forberedte en på den kommende fødsel, styrkede bækkenbunden og øgede konditionen, dette ville jeg have haft svært ved at kunne få ud af et par baner i svømmeren

Ligeledes, var det bare SÅ hyggeligt at træne fokuseret på et område og så kunne sludre med andre i ligeså heldige omstændigheder, om man så må sige

Anmeld

19. februar 2010

NoName

LineD skriver:

Forskellen var for mig, at der til graviditetes svønming var mange øvelser at lave der alle forberedte en på den kommende fødsel, styrkede bækkenbunden og øgede konditionen, dette ville jeg have haft svært ved at kunne få ud af et par baner i svømmeren

Ligeledes, var det bare SÅ hyggeligt at træne fokuseret på et område og så kunne sludre med andre i ligeså heldige omstændigheder, om man så må sige

Det er selvfølgelig rigtigt...

Jeg overvejder det lige en gang mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.