opskrift på en lækker nem fedtfattig dessert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.571 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Guldet

Hej..

Nogen der har en lækker opskrift på en fedtfattig og nem dessert??

Har lyst til noget lækkert i aften

og det skal nemlig ikke være alt for usundt..

hilsen en lækkersulten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Lullaby

19. februar 2010

Sofia

Pisket cremefine med blåbær og hindbær, lagt som mouse mellem marengs.. smager himmelsk, og man føler sig en smule sund når man vælger cremefine fremfor flødeskum

Anmeld

19. februar 2010

otlitrom

Jeg har lige lavet en kæmpe omgang frugtsalat med Mango, Ananas, Pære, Æble, Honningmelon og Vindruer.

Den har jeg planer om at spise noget af i aften, sammen med Cheasy's 0,1% yoghurt med vanille-smag...

Jeg har en mega sød tand, men prøver ihærdigt at erstatte sukker med noget andet.. Og så smager det af sommer

Anmeld

19. februar 2010

Guldet

Tak for de fine forslag.. nam nam

Anmeld

19. februar 2010

Jordbærpigen

en lækker varm æblekage med lidt fromage frais rørt med vanillesukker.. mums.. Plejer blot at tage øbler, skære dem i stykker og så lægge en blanding af mel, havregryn, lidt kanel og brun sukker ovenpå - og lidt smør hvis man "må"

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

kitty skriver:

Jeg har lige lavet en kæmpe omgang frugtsalat med Mango, Ananas, Pære, Æble, Honningmelon og Vindruer.

Den har jeg planer om at spise noget af i aften, sammen med Cheasy's 0,1% yoghurt med vanille-smag...

Jeg har en mega sød tand, men prøver ihærdigt at erstatte sukker med noget andet.. Og så smager det af sommer

Uhhh jeg skal ikke læse for meget her, nu er det kun mad jeg har i hovedet! Det er jo farligt!

Anmeld

19. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

Nuiii det kunne jeg godt spise!!!!

Anmeld

19. februar 2010

otlitrom

Enayia skriver:

Uhhh jeg skal ikke læse for meget her, nu er det kun mad jeg har i hovedet! Det er jo farligt!

Jeg tror ikke den her er den aller mest farlige at blive fristet af... Meeen.. Den er vanedannende

Anmeld

19. februar 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Nuiii det kunne jeg godt spise!!!!

Jeg glæder mig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.