Kan i måske hjælpe ?? (ikke om børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Louise mortil4

mine hænder er bare så tørre, de sprækker for et godt ord, klør og svier når de bliver våde. Jeg vaske hænder mange gange om dagen pga ble skift og fyrring i vores fyr = så lugter de meget af røg også har jeg vist lidt problemer med kulden også at den tørrer dem endnu mere ud. Jeg smørrer og smørrer dem, men lige meget hjælper det. Har i nogen forslag til hva jeg kan gøre??

Jeg har prøvet med babycreme, kopatte salve og alm creme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Lise

Prøv A-derma fra apoteket

Anmeld

19. februar 2010

BK

Eller også Decubal... Den er også rigtigt god...

Anmeld

19. februar 2010

Louise mortil4

tak tøser det vil jeg prøve, noget skal i hvertfald ske inden jeg skal på arbejde igen, ellers går det da helt galt.

Anmeld

19. februar 2010

Tikki

A-Derma fra Apoteket ja, den er rigtig god, men Locobase (hedder det vist) fedtcreme - er virkelig god. Her har vi alle virkelig tør hud og den redder vinterhuden hver gang . Man kan også få sådan en creme, der virker som en usynlig hanske, hvis man har hænderne ofte i vand - kan fåes på apoteket eller i Matas.

Anmeld

19. februar 2010

Louise mortil4

Tikki skriver:

A-Derma fra Apoteket ja, den er rigtig god, men Locobase (hedder det vist) fedtcreme - er virkelig god. Her har vi alle virkelig tør hud og den redder vinterhuden hver gang . Man kan også få sådan en creme, der virker som en usynlig hanske, hvis man har hænderne ofte i vand - kan fåes på apoteket eller i Matas.

orv ja det har du da vist egentlig ret i det med den usynlige handske, det må lige undersøges. Tak for rådene

Anmeld

20. februar 2010

Loggidut

Hvordan går det med hænderne?

Anmeld

20. februar 2010

linemus

Jeg har samme problem med mine hænder og Sebastian har også meget tørre håndrygge. Vi bruger Ceridal fra apoteket. Det er noget lignende Locobase. Meget fed creme, så jeg plejer at tage det på inden jeg går i seng. Det hjælper.

Anmeld

20. februar 2010

Louise mortil4

Tak fordi du spørger Loggi, det er det samme endnu, Jeg har lagt brak med hovedet i toilettet når nøven ikke var placeret der det meste af fredag og idag skulle vi s ha føsdag for Freja der lige er blevet 4 år, så jeg har ikke nået at få fat i noget endnu, men som det første mandag er jeg på pletten også håber jeg det komer til at gå, manden har bestildt sådan nogle handsker jeg kan bruge på arbejde, sådan nogle helt tynde nogen så jeg stadig har føling med patteren  når jeg skal malke også væbnet med en god creme så håber jeg det går, ihvertfald indtil sommer hvor der er varme til hænderne

Jeg skriver alle forslag op også går jeg systematisk tilværks og tager en efter en til jeg har fundet noget der virker, så rigtig mange tak for alle forslagene Tager gerne mod flere.

Anmeld

20. februar 2010

bette

den usynlige handske er vist den der hedder ceridal.. den er lidt dyr men monster drøj i brug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.