Synes lidt jeg ville dele lidt der var lidt mere munter.
Loke og jeg var i går i legeland. Det er sådan noget der er her i byen. Vi har været deroppe nogle gange, og hver gang er et hit. Han farer altid rundt med et stort smil på læben, hele dagen 
Der er masser af forskellige ting der.. Mange hoppeborge, spillemaskiner, superjumper, rodeotyr osv, så der er altid fyldt med børn og hygge 
Der kommer lige lidt billeder 
Svært at få øje på Loke her, men det er hans favorit.. Det er den største der er der, og den prøves igen og igen!

En af de andre hoppepuder.. Den er sådan "bulet", så han synes den er liidt svær at holde balancen på.. Hihi

Ved at blive spændt fast i superjumperen. Han har prøvet nogle gange før, men i går var den ikke noget hit.. :/

Her er han helt koncentreret om at vinde en bamse i maskinen

Loke & den giraf han vandt i maskinen. Den er han suuuuper glad for og sidder og ser tegnefilm med den nu også 

Her er det så lige blevet tid til pause.. Det er jo hårdt at fare sådan rundt hele dagen..

Jeg prøvede at tage masser af billeder af ham, men hold op det er svært at finde et øjeblik hvor der er ro på, når vi er der. Men det var en super dejlig dag.. Og synes lidt jeg ville dele det 
Anmeld