Et lidt gladere indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Tjuls

Synes lidt jeg ville dele lidt der var lidt mere munter.

Loke og jeg var i går i legeland. Det er sådan noget der er her i byen. Vi har været deroppe nogle gange, og hver gang er et hit. Han farer altid rundt med et stort smil på læben, hele dagen

Der er masser af forskellige ting der.. Mange hoppeborge, spillemaskiner, superjumper, rodeotyr osv, så der er altid fyldt med børn og hygge

Der kommer lige lidt billeder

Svært at få øje på Loke her, men det er hans favorit.. Det er den største der er der, og den prøves igen og igen!

En af de andre hoppepuder.. Den er sådan "bulet", så han synes den er liidt svær at holde balancen på.. Hihi

Ved at blive spændt fast i superjumperen. Han har prøvet nogle gange før, men i går var den ikke noget hit.. :/

Her er han helt koncentreret om at vinde en bamse i maskinen

Loke & den giraf han vandt i maskinen. Den er han suuuuper glad for og sidder og ser tegnefilm med den nu også

Her er det så lige blevet tid til pause.. Det er jo hårdt at fare sådan rundt hele dagen..

Jeg prøvede at tage masser af billeder af ham, men hold op det er svært at finde et øjeblik hvor der er ro på, når vi er der. Men det var en super dejlig dag.. Og synes lidt jeg ville dele det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Heidi.

Det ser ud som om i har haft en rigtig dejlig dag.. Gid vi havde sådan et legeland her..

Anmeld

19. februar 2010

Munder

Det var dog et fantastisk sted. Loke ser da ud til at nyde det i fulde drag.

Anmeld

19. februar 2010

3rollinger

Heidi. skriver:

Det ser ud som om i har haft en rigtig dejlig dag.. Gid vi havde sådan et legeland her..

Der er jo det der Capella Land inde i Fields. Det er da ikke saaaa langt vaek fra jer, er det? For en enkelt dag, mener jeg.

Det er ihvertfald et super sted for ungerne ogsaa.

Anmeld

19. februar 2010

Heidi.

3rollinger skriver:

Der er jo det der Capella Land inde i Fields. Det er da ikke saaaa langt vaek fra jer, er det? For en enkelt dag, mener jeg.

Det er ihvertfald et super sted for ungerne ogsaa.

nåååååhrrr ja.... taget i betragyning af at vi har boet ved siden af Fields,, så ved jeg ikke hvordan jeg kunne glemme det...

Anmeld

19. februar 2010

82Miraklet

Ser da bare ud til I rigtig har hygget jer... Dejligt...

Anmeld

19. februar 2010

Smølf

Heidi. skriver:

nåååååhrrr ja.... taget i betragyning af at vi har boet ved siden af Fields,, så ved jeg ikke hvordan jeg kunne glemme det...

Ih... Heidi... Du skulle prøve at tage derud. Jeg var der for et par uger siden med Sebastian og han NØD det! Det er virkelig godt fundet på. Og så kan man sidde og nyde en kop kaffe mens ynglet leger...

KH Neta

Anmeld

19. februar 2010

Smølf

Hehe.. Jeg kan godt forstå, at Loke har nydt dagen!! Det ser smadder skægt ud

Anmeld

19. februar 2010

Stumpen

Hvor ser det bare super skægt ug og hvor ser han bare stor ud

Anmeld

19. februar 2010

Heidi.

Netapige skriver:

Ih... Heidi... Du skulle prøve at tage derud. Jeg var der for et par uger siden med Sebastian og han NØD det! Det er virkelig godt fundet på. Og så kan man sidde og nyde en kop kaffe mens ynglet leger...

KH Neta

Amen Neta.. Vi har været der en del gange Og ja det er fedt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.