Fotogaranti

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Helle30

Nå, nu har jeg sat mig lidt ind i, hvad det går ud på. Jeg tror da, jeg vil gøre det. Synes det er rigtig fint, Henrik gør ét eller andet for at sortere fårene fra bukkene - eller hvad det hedder.

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Bamme

Helle30 skriver:

Nå, nu har jeg sat mig lidt ind i, hvad det går ud på. Jeg tror da, jeg vil gøre det. Synes det er rigtig fint, Henrik gør ét eller andet for at sortere fårene fra bukkene - eller hvad det hedder.

- Helle

Enig, synes også det er godt der bliver gjort noget.

På den anden side: så længe det ikke er "tvungen", er det jo klart at alle svindlerne ikke gør det.

Jeg har ikke tænkt mig at gøre det, jeg er kun herinde, Øffen er lukket land nu, jeg blev sgu i for dårligt humør over alle de rygklappere, og alle "Hør mig, se mig, jeg trænger til opmærksomhed-typerne..."

Anmeld

19. februar 2010

Louise mortil4

Helle30 skriver:

- Helle

ja det er jeg også helt enig i,  man kan nok heller aldrig komme alle fakere til livs, hvis de vil snyde så skal de nok finde en måde at gøre det på også selv om det er cpr godkendelse.

Anmeld

19. februar 2010

Mie A

Nej... orker det ikke!!

Anmeld

19. februar 2010

Tynen

Mie A skriver:

Nej... orker det ikke!!

Hov, den hopper jeg lige på.

Alle der behøver at vide at jeg er rigtig nok, ved det allerede.

Anmeld

19. februar 2010

Loggidut

Jo jo...jeg vil have det stempel...i ved lige som når svinene er gode nok, så får de lige godkendelsesstemplet...

jeg er et svin...som er god nok...jeg vil stemples!

Det sa jeg også til manden i går...men så faldt han i søvn!

aj...tiltaget er sgu fint, og jeg vil bruge det...men jeg kan bare ikke skrabe mig sammen til at lade batterier op til kameraet...!

Anmeld

19. februar 2010

Bamme

Loggidut skriver:

Jo jo...jeg vil have det stempel...i ved lige som når svinene er gode nok, så får de lige godkendelsesstemplet...

jeg er et svin...som er god nok...jeg vil stemples!

Det sa jeg også til manden i går...men så faldt han i søvn!

aj...tiltaget er sgu fint, og jeg vil bruge det...men jeg kan bare ikke skrabe mig sammen til at lade batterier op til kameraet...!

LOL! -Det lyder som om du burde lade dine batterier op til noget helt andet!

Anmeld

19. februar 2010

Loggidut

Bamme skriver:

LOL! -Det lyder som om du burde lade dine batterier op til noget helt andet!

aj da...hvorfor nu det...når jeg for alvor vil have den ægte varer...så tar jeg den!

hæ hæ...denne tråd drejer i en forkert retning...kan du mærke det?

Anmeld

19. februar 2010

Bamme

Loggidut skriver:

aj da...hvorfor nu det...når jeg for alvor vil have den ægte varer...så tar jeg den!

hæ hæ...denne tråd drejer i en forkert retning...kan du mærke det?

Jeg er sgu vant til det, dame...eh...

Anmeld

19. februar 2010

Stumpen

Hov, den hopper jeg lige på.

Alle der behøver at vide at jeg er rigtig nok, ved det allerede.

Jeg ved det da ikke, jeg har kun set din moar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.