Fødselsdag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Tina2

Ja, synes det er vildt de snart er 6 år og skal i skole!!!!

Hvad skal jeres ha' i fødselsdagsgave? Filuca skal ha' en Nintendo DS (kan ikke finde ud af om hun skal ha' den nye eller gamle model) af os + mine forældre.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

lene

mathias skal nintindo ds spil + noget andet , men det ved jeg ikke rigtig i nu

Anmeld

19. februar 2010

Fines mor

Josephine skal vist have en symaskine, det har været et stort ønske længe;-))

Anmeld

19. februar 2010

HelleBelle

Ja vildt så stærkt det går, alt for stærkt hvis du spørger mig....

Malte skal ha en nintendo dsi xl af os (Bo mener han skal ha den største og dyreste...)

Ved han får et spil dertil.

Så ønsker han sig :Karate handsker, flere spil til dsi, etui til dsi, tøj til skildpadden David (build a bear) årskort til legoland og en masse lego.

Tror det er det vi har snakket om indtil nu.

Anmeld

19. februar 2010

Tina2

HelleBelle skriver:

Ja vildt så stærkt det går, alt for stærkt hvis du spørger mig....

Malte skal ha en nintendo dsi xl af os (Bo mener han skal ha den største og dyreste...)

Ved han får et spil dertil.

Så ønsker han sig :Karate handsker, flere spil til dsi, etui til dsi, tøj til skildpadden David (build a bear) årskort til legoland og en masse lego.

Tror det er det vi har snakket om indtil nu.

Ja, jeg synes også jeg kan blive helt ked ved tanken om det snart er slut med "bare lige" at holde hende hjemme en dag hvis man har lyst til det.... Eller, det kan man jo nok godt en sjælden gang imellem, men jo ikke som nu.....

Synes det er så vildt det er skoletid nu.... Og når de er færdige med det, så er de sgu teenagere!!!!!

Anmeld

19. februar 2010

Tina Andersen

Helt vildt som tiden flyver Emil har helt styr på at der "kun" er 39 dage til 29/3 nøj han hader at have fødselsdag til sidst (selvom at er nr 2 i familien)

Men han får en Dsi + nogle spil og så har vi lige købt skole taske og penal hus og det får han også der så der er lidt mere at pakke op af lillesøster får han nok en flunkernebog som han kan bruge timer på han elsker det. ellers ønsker han sig cd'er og det er MGP og hej Matematik ha nsynes at de er vildt seje lige som Thomas troelsen og Superlover (han kan den udenad) ellers bliver det nok til noget med oplevelser han mangler jo ikke ligefrem legetøj

kh Tina & Emil der er lidt mere end 5 3/4

Anmeld

19. februar 2010

AnnaMetteogJulie

Ja det er simpelthen for vildt at vi nu skal fejrer deres 6 fødselsdag (7 med deres fødsel:-))!!

Julie får en Nintendo Dsi af os. Vidste ikke at der kom en ny, men nu er jeg også af den holdning, at det instrument ikke er et hun skal bruge når hun har venner på besøg, og hun får det ikke med i hverken børnehave eller skolen til den tid, og så synes jeg egentlig at de større skærme er underordnet...

Hun får et spil af Frederikke til det....

Julie har ikke rigtig nogle ønsker, hvilket er meget trælst da alle efterhånden spørger efter en ønskeseddel!

Ved dog at hun får et skrivebord af mine svigerforældre:-)

Knus fra Anna Mette

Anmeld

19. februar 2010

Tina2

AnnaMetteogJulie skriver:

Ja det er simpelthen for vildt at vi nu skal fejrer deres 6 fødselsdag (7 med deres fødsel:-))!!

Julie får en Nintendo Dsi af os. Vidste ikke at der kom en ny, men nu er jeg også af den holdning, at det instrument ikke er et hun skal bruge når hun har venner på besøg, og hun får det ikke med i hverken børnehave eller skolen til den tid, og så synes jeg egentlig at de større skærme er underordnet...

Hun får et spil af Frederikke til det....

Julie har ikke rigtig nogle ønsker, hvilket er meget trælst da alle efterhånden spørger efter en ønskeseddel!

Ved dog at hun får et skrivebord af mine svigerforældre:-)

Knus fra Anna Mette

Jamen er DSI'en ikke den nye model? Har vist ikke noget med skærmstørrelsen at gøre, så vidt jeg ved, men der skulle være kamera i den nye model....

Filuca tager et hav af billeder med min tlf, hver gang hun får fingre i den!!!!

Anmeld

19. februar 2010

JulieE

Ja, det er altså vildt de allerede bliver 6 år...

Vi følger trenden herinde og giver Jacob en Nintende DSLite med etui sammen med Mormor og morfar. Line gaver ham et spil til den og så få hyggens skyld får han også en sommer sixpence fra PDL -Han fik en rigtig sixpence i uld sidste år til sin fødselsdag og han eeeelsker den han er blev så ked af den da den blve for varm. Så nu har jeg fundet en i bomuld han også får.

Af vores underboer ved jeg han får nogel peter pedal opgave bøger, sådan nogle regne-læse-skrive-skole-forberende nogle

Derudover ser hans ønsker sådan ud:

- Phineas og Ferb spil Nitendo DS

- Biler fra ”CARS” Die cast/metal biler

- Lego; Især bygninger f.eks Bondegård,

- Tøj str. 116;Bukser, bluser og undertøj

- badehåndklæde med sejt motiv

- Fjernstyret tog til Brio

- Schleich riddere + drage + ridderborg

- Schleich bondegårds dyr

- Gavekort til skobutik f.eks. skoringen

- Gode børnebøger

Knus fra

Julie

Anmeld

19. februar 2010

AnnaMetteogJulie

Tina2 skriver:

Jamen er DSI'en ikke den nye model? Har vist ikke noget med skærmstørrelsen at gøre, så vidt jeg ved, men der skulle være kamera i den nye model....

Filuca tager et hav af billeder med min tlf, hver gang hun får fingre i den!!!!

Der kommer åbenbart en ny Nintendo i marts. Denne hedder vist Dsi Xl og har større skærme..... Julie elsker også at tage billeder og så kan man jo lave sjove billeder med Dsi'en:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.