Tøj.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Tina2

Vil jeres unger gerne selv bestemme, hvad tøj de skal ha' på om morgenen, og hvad med når I handler tøj, vil de så også selv bestemme, eller er de ligeglade?

Filuca har bestemt en mening om hvad hun vil ha' på, og får ofte lov til selv at vælge det hun vil ha' på (med lidt hjælp fra mig)

Hun er buksepige, så jeg synes det er helt fedt når hun vælger kjole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Fines mor

Josephine vil noglegange gerne bestemme, men hun er besværlig;-( Eks. så vil hun ikke have kortærmet på, for så siger de i børnehaven at hun skal have mere tøj på. Hun vil ikke have noget med ærmer på, for så syntes hun det er for varmt haha

Måske jeg bare skal sige til dem i BH, at de ikke skal passe sådan på hende, hun er et varmt barn;-)))

Men hun elsker kjoler og nederdele - særligt hvis det er arvetøj fra Kusine Michella ;-)))

Anmeld

19. februar 2010

karina1980

jeg lægger tøj frem hver mogen til begge mine børn, er de ikke tilfredse så må de ned og finde noget selv,

Jasmin vil helst have bukser uden knapper på, altså joggingbukser, haremsbukser osv, alt der ikke skal knappes og lynes og så skal det helst være lilla

Anmeld

19. februar 2010

lene

Mathias er ligeglad bare han for tøj på det eneste krav er  at det ikke må stremme, Clara derimod er en lille strigle, hun vil gerne prøve at bestemme selv  det får hun så lov til til en vis grænse

Anmeld

19. februar 2010

Tina2

Jeg var til Milk Copenhagen igår, uuuuuha en fed kollektion, så jeg fik brugt 1600 kr  Men så fik jeg altså også 11 dele superfedt tøj til dem begge:-)

Filuca fik nye bluser i str 128 i november, fordi dem i 122 stumpede og her i januar har jeg så solgt dem i 128!!!! Kæft som hun vokser!!! Sidste indkøbte bluse i H&M var en str 134/140....

Anmeld

19. februar 2010

HelleBelle

Jeg finder frem til Malte, men han kan godt brokke sig og finde noget andet, det får han som regel lov til.

Dog blander jeg mig hvis det er for koldt feks, han vil nemlig helst gå med kortærmet.

Farver blander jeg mig ikke i. (jo hvis vi skal i byen....)

Forleden var han i røde bukser, gul og blå trøje og stribede strømper, ømt syn....

Anmeld

19. februar 2010

Tina2

HelleBelle skriver:

Jeg finder frem til Malte, men han kan godt brokke sig og finde noget andet, det får han som regel lov til.

Dog blander jeg mig hvis det er for koldt feks, han vil nemlig helst gå med kortærmet.

Farver blander jeg mig ikke i. (jo hvis vi skal i byen....)

Forleden var han i røde bukser, gul og blå trøje og stribede strømper, ømt syn....

Ja, det skal de bestemt også ha' lov til;-) Er heller ikke altid Filucas valg passer helt sammen, men det er nu ok, hvis hun bare skal i børnehave:-)

Anmeld

19. februar 2010

AnnaMetteogJulie

Julie har de sidste 3 år været meget hys med hendes tøj...Det er nu så slemt, at det eneste jeg næsten kan købe uden hun er med er undertøj og strømper/strømpebukser!

Hver aften vælger hun det tøj hun vil have på, så er det klar om morgenen og så har vi ingen problemer der:-)

Knus Anna Mette

Anmeld

19. februar 2010

JulieE

Jacob har længe været fuldstændig græsk-eskimoisk omkring sit tøj. En gang imellem er kommet og bedt om noget eks en trøje med riddermotiv el. lign. Men her på det senest er blevet lidt interesseret i at vælge selv. Han er faktisk ret god til at få det til at matche oghukser også undertøj og strømper.

Line derimod har selv ville vælge tøj siden han var et års tid. Helst kjole  Jeg styrer dog over ordnet hvad hun får på, men hun vælger stort set selv hvilken bluse eller kjole og så sætter jeg resten til. Men hun er godt nok meget mere selvstændig på det punkt...

Knus fra

Julie

Anmeld

20. februar 2010

tumle81

Victoria har længe bestemt hvad hun vil have på, dog spørger hun altid om det passer sammen i farve stil osv.

Jeg blander mig hvis det ikke matcher i farven, da jeg gerne vil have hun ser pæn ud, og også gerne vil lære hende at sætte de rigtige farver sammen...

Valdemar er fuldstændig ligeglad, bare han får tøj på :-)

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.