hjælp til gravid dato

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

denforvirret

hej min kæreste er gravid hun var inde og blive scannet den 17 /2 og der sage de hun var 9+2 uger henne hvad betyder det. hvis hun fik mens den 19-20 dec efter hvad hun siger ? hvornår hun så blevet gravid vis man kan putte en dato på jeg glemte og høre dem derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

LilyMarleen

Af hvad jeg kan regne ud, så er det omkring d.15 dec at hun blev gravid. Og efter den beregning, så burde hun IKKE have haft mens derefter..

Anmeld

18. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

denforvirret skriver:

hej min kæreste er gravid hun var inde og blive scannet den 17 /2 og der sage de hun var 9+2 uger henne hvad betyder det. hvis hun fik mens den 19-20 dec efter hvad hun siger ? hvornår hun så blevet gravid vis man kan putte en dato på jeg glemte og høre dem derinde

Det kan du tjekke på libero.dk. De har lavet en udregnings tabel. Hvor man intaster termins datoen og et eller andet også. Og så kommer der frem ca. hva dato hun er blevet gravid.. Jeg kan godt tjekke det for dig.. ?

Anmeld

18. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

denforvirret skriver:

jeg har lige været inde og lurer lidt. Jeg har taget det med udregningen a at hun havde mens den 20.dec'09 og den siger så: 8+4 uger henne, barnet blev til den 3.jan'10 og termin den 26.sep'10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.