Kender I det, bare at mangle en mand helt vildt meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Honningblomst

sidder her og mangler en mand....hvordan skal al den sne på mit fortorv dog forsvinde...hvad gør man..

Nu har jeg da lært at slå græs, men det der hvide dumme våde noget udenfor det rør jeg altså ikke!!!! har ingen vinterstøvler, må vidst bestikke mine unger....

Andre der også mangler en mand ind imellem...det kommer til mig i små glimt, at der trods alt var noget man kunne bruge dem til..

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

DK

He he he... Kan du så komme ud og skovle sne! Det er SUPER god motion!!

Knus Ditte, der er både snerydder og græsslåer herhjemme!  (Med mand der så tager opvasken og vasker tøj)

Anmeld

18. februar 2010

LouiseNielsen

Hehe... Nu har jeg jo en mand, meeen kan godt huske hvordan det var......

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

DK skriver:

He he he... Kan du så komme ud og skovle sne! Det er SUPER god motion!!

Knus Ditte, der er både snerydder og græsslåer herhjemme!  (Med mand der så tager opvasken og vasker tøj)

Ja, men har ingen sneskovl men kun en skovl....men ja, burde måske nok...

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Hehe... Nu har jeg jo en mand, meeen kan godt huske hvordan det var......

Anmeld

18. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

sidder her og mangler en mand....hvordan skal al den sne på mit fortorv dog forsvinde...hvad gør man..

Nu har jeg da lært at slå græs, men det der hvide dumme våde noget udenfor det rør jeg altså ikke!!!! har ingen vinterstøvler, må vidst bestikke mine unger....

Andre der også mangler en mand ind imellem...det kommer til mig i små glimt, at der trods alt var noget man kunne bruge dem til..

Knus Eva..

Griner hvor er du herlig... Jeg har en mand en skøn en af slagsen, han kommer hver morgen og ryder sne og salter - at han så er ansat af ejendomskontoret og ikke helt er min alene, det siger vi ikke til nogen - men han er god med en skruetrækker og ryder sne som om han aldrig havde lavet andet... Og jeg tror han elsker når jeg stå i vinduet hver morgen med morgenhår og lidt søvn i øjnene og vinker ud til ham he he...

Knus Pia, som tit savner en mand, PÅ MANGE OMRÅDER  - så kunne sne bare være sne...

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Griner hvor er du herlig... Jeg har en mand en skøn en af slagsen, han kommer hver morgen og ryder sne og salter - at han så er ansat af ejendomskontoret og ikke helt er min alene, det siger vi ikke til nogen - men han er god med en skruetrækker og ryder sne som om han aldrig havde lavet andet... Og jeg tror han elsker når jeg stå i vinduet hver morgen med morgenhår og lidt søvn i øjnene og vinker ud til ham he he...

Knus Pia, som tit savner en mand, PÅ MANGE OMRÅDER  - så kunne sne bare være sne...

Ihh, du er sgu da også så heldig....min nabo har sådan en låne mand som er min genbo, men nok mest fordi hun er 90 år og gangbesværet...kunne også ringe til min far... øjj, han ville blive gal men nok også hvis han så jeg ikke fik fjernet sne... det er sgu for dårligt, men rasmus har faktisk fjernet det for mig, det er noget han kan..

Knus til dig..

Anmeld

18. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Ihh, du er sgu da også så heldig....min nabo har sådan en låne mand som er min genbo, men nok mest fordi hun er 90 år og gangbesværet...kunne også ringe til min far... øjj, han ville blive gal men nok også hvis han så jeg ikke fik fjernet sne... det er sgu for dårligt, men rasmus har faktisk fjernet det for mig, det er noget han kan..

Knus til dig..

He He - det er godt at holde sine ex'er tæt GRINER...

vi to skøre tossede kællinger...

Anmeld

18. februar 2010

Pige2009

Jaaaaa, jeg mangler en mand, dog til lidt andre områder end
snerydningen  Har heldigvis snerydder, handyman osv. i min vicevært, så det er super.

K.h. Linda

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

He He - det er godt at holde sine ex'er tæt GRINER...

vi to skøre tossede kællinger...

Ja, det er helt sikkert at vi er det...men vi er FRISKE...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.