Tjaaa, jeg har jo lige fået nr 3, og skal ikke have flere

Dejlige er de da virkelig, og jeg vil ikke et sekund undvære dem(!!!!!), men jeg synes sgu det er hårdt! Håber ikke jeg siger noget forkert, men ville bare lige give mit besyv med. Godt nok er vores tre børn 4,2 og 0, så det er måske hårdere end at have dem i et andet interval, men det ved jeg jo af gode grunde ikke noget om 
Men her er vi nu definitivt færdige med at få børn. Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, og vi har virkelig også planer om at finde på en anden form for præv. denne gang, haha!!!!
Børnene er hver især nemme og alt det der, men alt kogt sammen i en ret; altså hus, barn 1, barn 2, barn 3, kat 1, kat 2, mand 1 og mand ....nej spøg
og så mig selv....og min nattesøvn som jeg også virkelig sætter pris på, men som er ikke-eksisterende - fuck, så er jeg altså udkørt!
....men men, vi har heller ikke bil! Og vi har ikke et eneste familiemedlem indenfor en radius af flere hundrede km til at hjælpe lidt med et barn eller to engang imellem.
Men ja, kærligheden, tålmodigheden og erfaringen(!) er bare bedre og større for hvert barn
Og jeg elsker dem altså ufattelig højt på trods af alt det gylle jeg lige har lukket ud!
Anmeld