Autostol tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

METhomsen

Hej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

METhomsen

Hej

Anmeld

18. februar 2010

METhomsen

Hej

Vi har selv brugt denne side og skal vi købe mere de har vil den blive undersøgt igen om det kan betale sig. Super service

http://www.babyparadies-shop.de/store/index.php?cat=c1_Kind-im-Auto.html&XTCsid=185a121d3c3ff9036b8ab8214ab41f1c

Anmeld

18. februar 2010

Lise

Vi har to gange købt autostol i TYskland via Ebay. Vi har købt samme sted de to gange, tror det er det sted der hedder Kids-comfort. Det har fungeret super - stolene er blevet leveret tre dage efter levering af fragtmand. Og vi har sparet en god del på det!

Anmeld

18. februar 2010

LinLin

Hvad koster den dernede da??? Jeg købte min i Ønskebørn for et par mdr siden til 1400 kr og har for kort tid siden set den i BabySam til næsten samme pris... (det er den der kan bruges fra 9-36 kg, ikke?)

Anmeld

18. februar 2010

Mussen2

Har ikke lige tjekket denne stol, men vi har sparet omkring 1000 på vores priorifix

Anmeld

18. februar 2010

Lærke & Lucas

Mor til David skriver:

Hvad koster den dernede da??? Jeg købte min i Ønskebørn for et par mdr siden til 1400 kr og har for kort tid siden set den i BabySam til næsten samme pris... (det er den der kan bruges fra 9-36 kg, ikke?)

Den koster det samme i tyskland men det er ikke tilbud det er normal prisen på den.

Anmeld

18. februar 2010

Anne85

Www.kindersitze.de vi skal fat i tre stole nu her (en ny til baby og to af dem fra 15 kg)... Her har jeg regnet ud at vi kan spare omkring 2000 kr ved at købe i Tyskland

Anmeld

8. januar 2012

LineHvasel

8. januar 2012

Noahmor

pips16 skriver:

Hej

Vi har kigget på en RECARO Young Sport og har hørt det er billigere at bestille den i tyskland er er nogen der har erfaring med dette og har nogle liks til sider som er gode?

Vi har ikke købt i tyskland, men i England. 

Vi fik vores to Maxi Cosi Axiss for samme pris som en i Danmark og det var vist inklusiv fragt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.