Hvad gør I for at tabe jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

hc=k

Ja hvad gør i??

Jeg vil gerne træne, men jeg har ikke lige tid før min søn komme i dp. Ellers spiser jeg bare sundt og har fjernet cola.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

betski

hc=k skriver:

Ja hvad gør i??

Jeg vil gerne træne, men jeg har ikke lige tid før min søn komme i dp. Ellers spiser jeg bare sundt og har fjernet cola.

Spiser 6 gange om dagen. Sørger for, at det er varieret mad. Altså at jeg ikke kun spiser gulerødder som grønsager. Fiberindholdt brød og ingen smør. Drikker vand vand og vand

Jeg har heller ikke mulighed for at komme ned at træne, så det gør jeg i stedet på stuegulvet. Jeg har købt sådan en lang elastik/gummi ting som jeg burger til at trænde div muskler med. Ellers div øvelser som kan laves på guvlet. Jeg er begyndt at gå meget, og i rask tempo.

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Jeg lagde min livsstil om for mange år siden snart og den holder jeg...når der så lige ryger de der ekstra kilo på, så skærer jeg alt det af som jeg ved ikke er nødvendigt, dvs hyggen lørdag med lidt lækkert osv og så taber jeg mig de kilo og så lever jeg bare sundt igen.

Tror ikke man skal leve på en andne måde for at tabe sig, man skal leve på samme måde altid for at holde det og så ellers bare droppe alt usundt når man skal ned i vægt...når så vægten er nede, så kan man sagtens tage et stykke kage og spise lidt slik...men kosten og livsstilsændringen den skal holdes for livet, ellers er alle kiloene på igen efter kort tid, det er i hvert fakd min erfaring og min overbevisning.

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.