gode råd til eksamen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

starsofheaven

hejsa, jeg skal til min afsluttende eksamen på tirsdag og her har jeg brg for hjælp. jeg blir færdig som sshér og er igang med at forberede det mundtlige til min eksamen og ved ik hvordan jeg kommer igang. jeg har skrevet om en afkræftet borger og så skal jeg fortælle om mine arbejdsopgaver. Håber nogle kan give nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Pige2009

starsofheaven skriver:

hejsa, jeg skal til min afsluttende eksamen på tirsdag og her har jeg brg for hjælp. jeg blir færdig som sshér og er igang med at forberede det mundtlige til min eksamen og ved ik hvordan jeg kommer igang. jeg har skrevet om en afkræftet borger og så skal jeg fortælle om mine arbejdsopgaver. Håber nogle kan give nogle gode råd

Skriv i stikordsform og evt. på små kort, så kan man ofte bedre huske det, og det er nemmere at samle op, hvis man taber tråden 

K.h. Linda

Anmeld

18. februar 2010

eirene

I Praxis i tirsdags på Dr1 var der et program med en nordmand der havde en rigtig god memo-teknik. Jeg var meget fascineret af det. Det er muligt du kan se programmet på nettet, men ellers handler det om at huske de vigtige ting ved at associere dem til billeder. Og hvis du skal huske tingene i en bestemt rækkefølge forestiller du dig at du sætter billeder en kendt sted på væggene, som f.eks. dit barndomshjem i en bestemt rute. Meget spændende men meget svært at forklare her.

Pøj pøj med eksamen

Knus Irene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.