hej tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2008

Hudi

Ville bare lige fortælle om hvordan det er gået til mit 2 jordemoder-besøg. April terminen kører jo ikke rigtigt endnu, så ja ville jo bare gerne dele det :))
Vores lille baby blev skønnet til 1200 gram. Jeg er 28+4 uger henne. Mit SF-mål er 27, og jeg har taget 4 kg på :D
Og så har jeg lige et spørgsmål. Hun står allerede med hovedet ned af. Er det ikke meget tidligt?
Hilsen heidi 80 dage til termin og Uma 210806

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej Heidi

Det hele lyder dejligt normalt, skønt :D William stod også med hovedet nedad meget tidligt, min jordemoder sagde at det var helt fint.
Hvor bliver det spændende at bliver mor igen 8D Mon Uma glæder sig? Taler hun lidt med maven måske?

Knus fra Tina

Anmeld

18. januar 2008

Hudi

Hej Tina!
Tak for dit svar...:)
Nej jeg tror ikke rigtig Uma glæder sig. Det eneste der er i hendes lille hoved for tiden er Peter Plys (L) hendes store kærlighed *G*
Men hun aer maven, og siger hej lillesøster, og kigger ind i min navle:P Det er nu rigtig sødt. Hun kigger i navlen, slår ud med armene og siger... Ingen baby mor :D Det er ret sjovt syntes vi.
Hilsen heidi med 79 dage til termin 8D og Uma 210806(L)

Anmeld

18. januar 2008

H+S Skjolgborg.

;) hej hubi...
Tillykke med maven første..
Det lyder super godt.
Det med hovede ned af er meget forskelige hvornår og vægten også..
Min datters hovede var ned af da jeg var 27+4 henne have taget 18 kg på slut vægt 27 kg..
Med min søn var jeg 27+6 henne have taget 13 kg på slut vægt 17 kg...
Har du taget 4 kg på fra start til nu eller 4 kg fra sidste jdm besøg??..
Knus fra henriette:D

Anmeld

18. januar 2008

Hudi

Hej Henriette!
tak for dit svar.:)
Jeg har taget 4 kg på fra start af graviditet og til nu.
Da jeg ventede Uma tog jeg 11,5 kg på under hele graviditeten, og jeg tror det måske kommer til at være det samme denne gang... Det gør jo så heller ikke så meget. Jeg er ikke en lille nips i forvejen. Vejer ca 10 kg for meget, så er det jo rart ikke at skulle slås med alt for meget efter endt graviditet.:D
KH heidi 28+5 og Uma tøsen 210806

Anmeld

18. januar 2008

rlyn

Eij, hvor er det skønt med Umas "Ingen baby mor" :D
Dejligt at høre alt går godt :)

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.