Home and away...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

N&J

Andre end mig, der bare er hocked på denne vidunderlige aus. serie, til tros for at den jo ikke vises i hele danmark..  I love this soab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

N&J

Virkelig ingen overhovedet.. I er godt nok gået glip af noget..

Anmeld

28. februar 2010

Lone Jakobsen

NikitasMoar skriver:

Virkelig ingen overhovedet.. I er godt nok gået glip af noget..

tror knap nok jeg ved hvad det er for en

Anmeld

1. marts 2010

N&J

nutche skriver:

tror knap nok jeg ved hvad det er for en

Knap nok..  det er en dejlig serie, men har måtte se den på youtube fordi man ikke kan se norge2 i esbjerg.. 

Anmeld

1. marts 2010

Sofia

Hvad handler den om? Jeg ser aaaaalt for meget nettv, men kunne jo godt lige prøve med et enkelt afsnit

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

NikitasMoar skriver:

Knap nok..  det er en dejlig serie, men har måtte se den på youtube fordi man ikke kan se norge2 i esbjerg.. 

synes bare titlen virkede bekendt men har kun gratis kanaler (hvis man kan kalde dem det når man betaler en million i licens) så detfor jeg slet ikke kan se den.

Anmeld

1. marts 2010

Riksen

NikitasMoar skriver:

Andre end mig, der bare er hocked på denne vidunderlige aus. serie, til tros for at den jo ikke vises i hele danmark..  I love this soab

Hm... navnet siger mig et eller andet...

TV2 viste engang (for et par år siden) en virkelig god australsk serie om en gruppe unge mennesker, der var venner. Sådan lidt á la Beverly Hills. Jeg mener, at den danske oversættelse af titlen var 'Vores vilde liv' - er det mon den, du mener?

- Rikke

Anmeld

1. marts 2010

N&J

Riksen skriver:

Hm... navnet siger mig et eller andet...

TV2 viste engang (for et par år siden) en virkelig god australsk serie om en gruppe unge mennesker, der var venner. Sådan lidt á la Beverly Hills. Jeg mener, at den danske oversættelse af titlen var 'Vores vilde liv' - er det mon den, du mener?

- Rikke

Nej, men har også en eller anden erindring om den du snakker om, denne her serie har kørt siden 80'erne.. og jeg tror ikke den er blevet vist på danske kanaler.. faldt over den på norge2 da jeg var gravid og blev helt hocked.. 

Anmeld

1. marts 2010

N&J

nutche skriver:

synes bare titlen virkede bekendt men har kun gratis kanaler (hvis man kan kalde dem det når man betaler en million i licens) så detfor jeg slet ikke kan se den.

I kbh er Norge2 en del af den lille pakke.. den havde en masse serier, så den så jeg meget, havde egentlig også hørt om serien inden, men havde ikke set den indtil jeg blev gravid og havde en del hjemmedage.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.