Vægdekoration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.839 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Sisley

Hej alle

Jeg vil gerne male fine sommerfugle på børneværelsets væg, men har ingen idé om hvordan jeg griber det an. Kan man få nogle skabeloner hvor man bare kan duppe maling på med en svamp? Jeg vil ikke have wallstickers - det skal males rigtigt.

Nogen der har gode idéer?

Sisley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

merichs

Sisley skriver:

Hej alle

Jeg vil gerne male fine sommerfugle på børneværelsets væg, men har ingen idé om hvordan jeg griber det an. Kan man få nogle skabeloner hvor man bare kan duppe maling på med en svamp? Jeg vil ikke have wallstickers - det skal males rigtigt.

Nogen der har gode idéer?

Sisley

I Bilka har jeg købt forskellige mønstre som man kan male efter (eller duppe ) Mon ikke der også er nogle med sommerfugle?

Anmeld

18. februar 2010

lion

Jeg købte denne skabelon i Panduro hobby, men du skal ha meget tålmodighed til at male dem på væggen. Jeg endte med at måtte tegne dem op først. Jeg ved ikk om du kan forstørre den. Her er et par billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2010

Sisley

merichs skriver:

I Bilka har jeg købt forskellige mønstre som man kan male efter (eller duppe ) Mon ikke der også er nogle med sommerfugle?

Og det var lige til at gå til? Jeg kan selvfølgelig altid male det over igen, hvis det bliver rigtig grimt...

Anmeld

18. februar 2010

Sisley

lion skriver:

Jeg købte denne skabelon i Panduro hobby, men du skal ha meget tålmodighed til at male dem på væggen. Jeg endte med at måtte tegne dem op først. Jeg ved ikk om du kan forstørre den. Her er et par billeder

Hvordan meget tålmodighed? Drøner skabelonen rundt på væggen eller...?

Anmeld

18. februar 2010

lion

Du kan ikk male direkte oven på skabelonen. du skal tegne op først.

Anmeld

18. februar 2010

Sisley

lion skriver:

Du kan ikk male direkte oven på skabelonen. du skal tegne op først.

Nu er jeg jo blondine, så må lige have skåret det ud i pap

Jeg køber en skabelon og tegner efter den med blyant på væggen? Und den was - så maler du efter blyantskabelonen direkte på væggen med den ønskede farve?

Anmeld

18. februar 2010

lion

Ja det har du ret i at du gør. Tegner først op med blyant derefter maler du den farve du vil ha direkte på væggen.

Anmeld

18. februar 2010

Sisley

Hmmm det lyder godt nok lidt omstændigt... Tvivler sgu på om min hånd er rolig nok til det  Men må jo bare prøve mig frem og det kan som sagt males over, hvis det kikser fuldstændigt!

Anmeld

18. februar 2010

lion

Det gode ved de skabeloner er. Du er den eneste der ved hvordan de "skal" se ud, så hvis du maler uden for streger, er der jo ingen der ved det er "forkert".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.