Hejsa..
Jo Jo hun er rask igen eller hun er hos sin far nu kom hun i onsdags af men der var det hele da væk. Får hende hjem på onsdag glæderrrrrr mig...
Okiiii..
Det har vi også prøve med min søn..
Den 11 dec 01.. Fandt vores læge udaf han havde astmastisk bronkitisk.
Den 12 dec 01... Fik han lagt dræn i begge ørne og fejrne polypper i ørne pga det var 7 gang på 10½ mdr han havde haft mellemøre betændelse..
Den 16 dec 01...Blev han så akut indlagt han havde høj feber 40.6
lægevagten sagde i tlf før det da vi ringede af vi skulle prøve med et lidt kølig bad og det prøve vi så og han kom op og ca 30-40 mine efter var han grå hvid over det hele, lilla læber og 40.9 i feber og vende øjne om det hvide ud af og stoppe mere eller mindre med af trække vejre.112 kom pyha samtid med og han fik maske på osv osv og vi blev hurtigt kørt til roskilde sygehuse..
hvor de fandt udaf han havde slem lungebetændelse,astma anfald og fandt en masse små røde plette i hans nakke og det var stafeligkokker(sikkert stave forkert)
de første 2 år af hans liv har ikke været så fede men sådan er det jo bare han havde indtil han blev 6 år lavt imuligforsvar pga RS virus da han var 7 uger gammel var han nemlig indlagt 1 gang og i 10 dag på lukke stue,12 uger operere for brok 16 uger for lungebetændelse også den der i dec så 4 gange indlagt det første år. han er ialt bleve operere 8 gange på 7 år.
øvøv...
Nu er det mere eller mindre kun hans øre der er problemmerne..
knus fra henriette
Anmeld