Endelig et knæk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Fines mor

Jeg er så glad idag;-))

Som i jo nok ved, så kæmper vi meget med at holde Josephines vægt i ro i samråd med vores egen læge.

Idag kom så det endelige knæk i kurven, Josephine havde siden sidste kontrol tabt 1 kilo. Det var så fedt... endelig endelig endelig!!!

Det eneste jeg har gjort, var at skifte lidt frugt ud i madkassen med grøntsager, og så får vi ikke mere lyst brød, hvid pasta og den slags

Ville bare lige dele min glæde med jer;-)))

Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er da bare rigtig dejligt Det er super godt at I gør noget for at ændre vanerne så tidligt. Så blir det bare helt naturligt for hende senere.

Rigtig skønt.

Anmeld

17. februar 2010

Fines mor

Zafir skriver:

Det er da bare rigtig dejligt Det er super godt at I gør noget for at ændre vanerne så tidligt. Så blir det bare helt naturligt for hende senere.

Rigtig skønt.

Tak Zif..

Det giver mig også en god fornemmelse, at jeg virkelig gør alt hvad der står i min magt for hende;-))

Hun syntes også selv det var ret fedt at få ros af lægen, og humøret var i top.

Nu håber jeg vi hænger i, og tager noget mere den næste måned.

Anmeld

18. februar 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Tak Zif..

Det giver mig også en god fornemmelse, at jeg virkelig gør alt hvad der står i min magt for hende;-))

Hun syntes også selv det var ret fedt at få ros af lægen, og humøret var i top.

Nu håber jeg vi hænger i, og tager noget mere den næste måned.

Super godt, Helle!!!! Pisse sejt gået! Kan godt forstå det er dejligt for hende at få ros.

Hvor meget skal hun tabe, eller er det mere det at holde vægten i ro?

Anmeld

18. februar 2010

Susan1978

ahh det lyder super Helle, men i er sgu da også seje til det med kosten og motionen..

Det må da give lidt pote på den ene eller anden måde.:-)

herhjemme ved Ea at jeg gerne vil tabe mig fordi jeg gerne vil være pæn til mosters bryllup... så når jeg så står og skærer grøntsager i et væk eller laver mærkelige små muffins med mayonaise i, så siger Ea ligeså stolt af sin mor "Det er mors slik, fordi hun skal være pæn til mosters bryllup"  hihi

Anmeld

19. februar 2010

lene

Super godt gået Helle ,  i er også bare supe gode til det med kosten og dejligt det går den rette vej

Knus lene

Anmeld

19. februar 2010

Fines mor

Tina2 skriver:

Super godt, Helle!!!! Pisse sejt gået! Kan godt forstå det er dejligt for hende at få ros.

Hvor meget skal hun tabe, eller er det mere det at holde vægten i ro?

Hej Tina

Hendes vægt er pt. 30, 5 kilo, og hun er vist 116 cm så der må da gerne ryge et par kilo mere;-)

Men jeg syntes vi kan se en fremgang.

Anmeld

19. februar 2010

Fines mor

Susan1978 skriver:

ahh det lyder super Helle, men i er sgu da også seje til det med kosten og motionen..

Det må da give lidt pote på den ene eller anden måde.:-)

herhjemme ved Ea at jeg gerne vil tabe mig fordi jeg gerne vil være pæn til mosters bryllup... så når jeg så står og skærer grøntsager i et væk eller laver mærkelige små muffins med mayonaise i, så siger Ea ligeså stolt af sin mor "Det er mors slik, fordi hun skal være pæn til mosters bryllup"  hihi

Hej Sus

Hvis du ser på Diabetesforeningsopskrifter, så kan du finde mange små lækre snack, som ikke er lavet med mayo;-)

Bl.a. også mange gode brødopskrifter, så du ikke får så mange kulhydrater.

Anmeld

19. februar 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Hej Tina

Hendes vægt er pt. 30, 5 kilo, og hun er vist 116 cm så der må da gerne ryge et par kilo mere;-)

Men jeg syntes vi kan se en fremgang.

Ja det skal da bestemt nok gå:-) Synes det er rigtig flot I er nået dertil hvor I er nu:-)

Anmeld

19. februar 2010

Fines mor

Tina2 skriver:

Ja det skal da bestemt nok gå:-) Synes det er rigtig flot I er nået dertil hvor I er nu:-)

Hendes vægt har max. rørt sig ca. 1 kilo indenfor det sidste 1½ år, så vi holder meget stramt på;-) Hvilket jo så også har givet et resultat nu, selv pølsehorn er skiftet ud med grovbrød;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.