Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så kan de veer godt tage at komme!
Vandet gik her klokken 12, så nu går jeg bare og venter i længsel på de kære veer
Er så spændt på at se min lille prinsesse, og nu er det endelig ved at være.
Ville bare lige ud med min glæde!
Knus Sarah
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krydser fingre Har du snakket med fg? For er der ikke noget om at veerne skal komme rimelig hurtigt efter eller???
Alt held og lykke med fødslen
MorpåSjælland skriver: Krydser fingre Har du snakket med fg? For er der ikke noget om at veerne skal komme rimelig hurtigt efter eller???
Ja har været på FG
Lå der er i to timer hvor de kørte strimmel. Men hvis ikke jeg får veer af mig selv inden klokken 9 i morgen tidlig, så sætter de mig i gang
mullesmith2 skriver: Alt held og lykke med fødslen
Tusinde tak
Ja har været på FG Lå der er i to timer hvor de kørte strimmel. Men hvis ikke jeg får veer af mig selv inden klokken 9 i morgen tidlig, så sætter de mig i gang
Åh jeg for at de går i gang af sig selv. Nu kan jeg kun svare for mig selv men jeg synes at det har været ulideligt at få ve-drop. Man kan ikke bevæge sig Kan dig og manden ikke gå en tur så det går igang??
uh hvor spændende held og lykke med det
VESTØV!!!!
- Håber det hjælper!
MorpåSjælland skriver: Åh jeg for at de går i gang af sig selv. Nu kan jeg kun svare for mig selv men jeg synes at det har været ulideligt at få ve-drop. Man kan ikke bevæge sig Kan dig og manden ikke gå en tur så det går igang??
Jeg håber også inderligt at de går i gang af sig selv Jo vi har snakket om at gå en lang tur
nutche skriver: uh hvor spændende held og lykke med det
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128