I disse nymodens computertider...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Munder

...er det jo lige før ungerne overhaler os...Andrea kan bare blive 100% opslugt af at spille....Herhjemme har vi måtte sætte restriktioner på computeren

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Stumpen

Nåhr hun spille nok Silke

Anmeld

17. februar 2010

Munder

Stumpen skriver:

Nåhr hun spille nok Silke

Jep, det og Bamse hitter herhjemme

Anmeld

17. februar 2010

3rollinger

Munder skriver:

...er det jo lige før ungerne overhaler os...Andrea kan bare blive 100% opslugt af at spille....Herhjemme har vi måtte sætte restriktioner på computeren

Herhjemme har de endda saadan en Playstation for boern, Vtech hedder maerket og spillet er med Winnie the Phoo. Det elsker de ogsaa bare.

Men giv gerne nogen gode adresser jeg kan saette paa computeren. Saasom den der Silke og Bamse og hvad I ellers naevner

Knus

Trine

Anmeld

17. februar 2010

Munder

3rollinger skriver:

Herhjemme har de endda saadan en Playstation for boern, Vtech hedder maerket og spillet er med Winnie the Phoo. Det elsker de ogsaa bare.

Men giv gerne nogen gode adresser jeg kan saette paa computeren. Saasom den der Silke og Bamse og hvad I ellers naevner

Knus

Trine

Vi har købt PC spil til Andrea, bla. dette, der hitter. Det er med sange og meget mere, så engang i mellem sidder hun og synger lystigt med på diverse gode børnesange

http://www.pixelineshop.dk/Silke---Pixelines-lillesøster-705.aspx?ProductID=PROD85

og

http://www.pixelineshop.dk/Silke---Pixelines-lillesøster-705.aspx?ProductID=PROD60

og

http://www.billigespil.dk/shop/bamse-og-kylling-2876p.html

Anmeld

17. februar 2010

Munder

og forresten, så er Andrea også rigtig glad for at spille WII, hun skal bare hjælpes lidt på vej

Anmeld

17. februar 2010

Heidi.

Kender det med computerrestraktionerne,,

Her er der to der vil spille.. Men her er det osse wii og nintendo DS der hitter... Og de får faktisk lov at spille meget, men det er osse lærerige spil-..-

Anmeld

17. februar 2010

lonemus

Ingen af mine gider spille noget af det endnu....de vil hellere tegne og male...meeeen, det ændrer sig nok snart

Anmeld

17. februar 2010

Heidi B

Hey

Mine drenge spiller aldrig.... De sidder til nød på skødet af Ida når hun spiller et af sine spil. Men der er heller ingen der interessere sig for det. Og vi har hverken wii eller ps.

Men tænker da på at skaffe en wii.

Men nu vi er ved det, kan man så ikke få nogle pixiline til deres aldersgruppe???

Anmeld

17. februar 2010

Munder

Heidi Bakke skriver:

Hey

Mine drenge spiller aldrig.... De sidder til nød på skødet af Ida når hun spiller et af sine spil. Men der er heller ingen der interessere sig for det. Og vi har hverken wii eller ps.

Men tænker da på at skaffe en wii.

Men nu vi er ved det, kan man så ikke få nogle pixiline til deres aldersgruppe???

Jo, men det er ikke Pixiline. De har lavet en lillesøster der hedder Silke. Det er utrolig gode spil, der har samme koncept, men er lavet til børn ml. 2½ og 5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.