27+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Bom

Sys i den bliver større??

Har heldigvis ingen strækmærker endnu, men har rigtig mange ligament smerter..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Bavianis

Hvor er den flot rund! Og så slank du er! Jeg glææææder mig sådan til jeg får en rund mave...

Anmeld

17. februar 2010

Mariekjellerup

Super flot mave

Anmeld

17. februar 2010

Bom

Bavianis skriver:

Hvor er den flot rund! Og så slank du er! Jeg glææææder mig sådan til jeg får en rund mave...

Årh det var sødt sagt..  Tusind tak..

Men jeg har ellers taget 10 kg på allerede..  Det bliver spændende hvad vægten siger til maj..  

Kan godt forstå du glæder dig til en rund mave, er også rigtig glad for min, og ikke mindst lille pigen..

Anmeld

17. februar 2010

Mettemus

Ih hvor er du flot of struttende - det sidder rigtig pænt på dig. Held og lykke med det hele

Anmeld

17. februar 2010

MyBaby

SÅ smuk mave...

Anmeld

17. februar 2010

Bom

Tusind tak for de søde ord piger..

Håber også den bliver ved med at være så smuk UDEN strækmærker..

Anmeld

17. februar 2010

Enayia

Mini-Terp skriver:

Tusind tak for de søde ord piger..

Håber også den bliver ved med at være så smuk UDEN strækmærker..

Årh hvor ser du dejlig ud, du er så heldig du er sluppet for strækmærkerne. jeg har fået en hel flok, tør slet ikke sætte billeder ind af det

Så igen, virkelig fin mavse

Anmeld

17. februar 2010

Bom

Enayia skriver:

Årh hvor ser du dejlig ud, du er så heldig du er sluppet for strækmærkerne. jeg har fået en hel flok, tør slet ikke sætte billeder ind af det

Så igen, virkelig fin mavse

Tak tak..

Kan se du også er godt 6 uger længere henne end mig, så de kan jo sagtens nå at komme endnu, men de skal helst blive væk..

Men der er jo mange der får strækmærker, så bare ind med billederne..  Du kan jo altid beholde en bluse på, hvis du ikke vil "blotte" det hele..

Knus

Anmeld

17. februar 2010

Enayia

Mini-Terp skriver:

Tak tak..

Kan se du også er godt 6 uger længere henne end mig, så de kan jo sagtens nå at komme endnu, men de skal helst blive væk..

Men der er jo mange der får strækmærker, så bare ind med billederne..  Du kan jo altid beholde en bluse på, hvis du ikke vil "blotte" det hele..

Knus

Hehe ja, meen jeg fik mine ret tidligt, så jeg tror faktisk næsten du er en af de heldige der slipper for så mange

Ja du har så ret  Jeg skal lige samle mod til mig, jeg skal skynde mig hvis det skal nås inden terminen *fnis*

God aften til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.