Bastians start i børnehave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Millebasse

Bastian startede i børnehave i mandags og det er bare gået over al forventning!

Vi startede med at være der sammen med ham en time og så blev han selv en time. Han græd lidt da vi gik, men så snart vi var ude af døren holdt han op og stod og vinkede ivrigt da vi kørte. Da vi kom og hentede ham igen, havde han bare hygget sig så meget! Men tog så lige en lur på 4 timer da han kom hjem

Tirsdag var han der selv i 2 timer og han havde bare leget og hygget sig så meget, så det var så skønt at komme og hente ham og vide at han havde haft et par super timer.

Vi har været temmelig nervøse omkring madpakken, da Bastian jo har en form for spiseforstyrrelse, men knægten spiste hele sin madpakke mandag (1½ skive rugbrød) og det samme igår. Idag laver de mad i børnehaven, hjemmelavede burger, så det er jeg spændt på om han har spist, ellers havde han en lille madpakke med.

Idag blev jeg beordret ud af børnehaven efter 5 min., for han skulle altså lege  Han skal prøve at sove til middag deromme idag, så det er jeg spændt på hvordan er gået..

Det eneste han ikke kan lide ved børnehaven, er deres små toiletter, dem er han lidt bange for, så han bruger en potte indtil han vender sig til toiletterne..

Lige en lille børnehaveupdate herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

BellaT

Rigtig rigtig dejlig læsning for mig som selv har hovedet fuld af børnehave for tiden...

Hvor må det være skønt at se ens lille (store) dreng er glad for børnehaven og får små nye kammerater.

Mon ikke det med toiletterne kommer når han lige gennemskuer at sådan gør de STORE børn jo.

Håber Phillips start til april går lige så fint.

Anmeld

18. februar 2010

Hyner

Eii hvor lækkert med sådan en start i BH.

Det glæder mig virkeligt.

Knus Henriette

Anmeld

18. februar 2010

Bamme

Arj, sikke et fedt indlæg!

Kan godt forstå I har været spændte. Mht. maden: tror du så ikke det kommer til at gå fint? -Han ser jo at de andre kværner maden, så gør han også?

Anmeld

18. februar 2010

..

HVOR FEDT!!! Det lyder da som en absolut drømmestart i BH, håber det bliver lige så nemt her.. I begyndelsen af april skal vi køre Smilla ind i BH og Mikas i VS

Anmeld

22. februar 2010

Millebasse

Bamme skriver:

Arj, sikke et fedt indlæg!

Kan godt forstå I har været spændte. Mht. maden: tror du så ikke det kommer til at gå fint? -Han ser jo at de andre kværner maden, så gør han også?

Det går bare super godt med maden! Han husker selv sin madpakke (eller husker moren på den hvis hun glemmer den) og spiser stort set alt hvad der er smurt til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.