Bastian startede i børnehave i mandags og det er bare gået over al forventning! 
Vi startede med at være der sammen med ham en time og så blev han selv en time. Han græd lidt da vi gik, men så snart vi var ude af døren holdt han op og stod og vinkede ivrigt da vi kørte. Da vi kom og hentede ham igen, havde han bare hygget sig så meget! Men tog så lige en lur på 4 timer da han kom hjem 
Tirsdag var han der selv i 2 timer og han havde bare leget og hygget sig så meget, så det var så skønt at komme og hente ham og vide at han havde haft et par super timer.
Vi har været temmelig nervøse omkring madpakken, da Bastian jo har en form for spiseforstyrrelse, men knægten spiste hele sin madpakke mandag (1½ skive rugbrød) og det samme igår. Idag laver de mad i børnehaven, hjemmelavede burger, så det er jeg spændt på om han har spist, ellers havde han en lille madpakke med.
Idag blev jeg beordret ud af børnehaven efter 5 min., for han skulle altså lege
Han skal prøve at sove til middag deromme idag, så det er jeg spændt på hvordan er gået..
Det eneste han ikke kan lide ved børnehaven, er deres små toiletter, dem er han lidt bange for, så han bruger en potte indtil han vender sig til toiletterne..
Lige en lille børnehaveupdate herfra 
Anmeld