27+6, og maven vokser bare derud af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Bare mig..

Så går vi ind i en ny uge imorgen, og jeg kan begynde og se lys for enden af tunellen.

Lille-pigen stortrives, trods mine mange mange plukveer, som jordemoderen er noget bekymret for. :/ Men ellers går det jo bare derud af.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

LotteGabriella

marikka skriver:

Så går vi ind i en ny uge imorgen, og jeg kan begynde og se lys for enden af tunellen.

Lille-pigen stortrives, trods mine mange mange plukveer, som jordemoderen er noget bekymret for. :/ Men ellers går det jo bare derud af.

Virkelig smuk og fantastisk mave

Anmeld

17. februar 2010

MyBaby

Sikken en fin mave - den sidder jo bare helt perfekt!

Jeg er i 34. uge og ved ikke, hvilket køn, jeg venter - men jeg synes godt nok, min mave sidder meget ligesom din, så måske jeg også venter en lille pige!!! :0) Det bliver spændende.

Og husk nu at få slappet godt af, så plukveerne kan falde lidt til ro igen! Jeg havde også rigtig mange plukveer omkring uge 23 -27, men julen var god for mig og en masse afslapning gjorde at der kom færre! Jeg blev deltidssygemeldt den sidste måned inden barsel og det var rart, fordi jeg så kunne slappe lidt mere af til hverdag!

Nå, men ville jo egentlig bare fortælle dig, at jeg bare synes, du har en rigtig smuk mave :0) Held og lykke med den!

Nina

Anmeld

17. februar 2010

Bare mig..

Tusind tak til jer begge

MyBaby, hvor spændende du endnu ikke ved hvad det bliver. Jeg kan til tider også "fortryde" at vi fik det at vide, for der er altså et eller andet helt specielt ved at man ikke ved kønnet

Jeg er blevet helt sygmeldt fra arbejdet, men gymnasiet, som jeg er færdig med til sommer, skal jeg helst være helt til jeg ikke kan mere, så der er jeg blevet bedt om at tage hjem til middag de dage hvor plukveerne strammer an. Så nu må vi se. Hun må helst gerne blive derinde MINDST til uge 35.  

Anmeld

17. februar 2010

Koen.

Super flot mave, den sidder bare perfekt

31 + 4

Anmeld

17. februar 2010

Bayze

Jaaah, ved du hvad - sikke en flot mave:-)

Anmeld

17. februar 2010

Valle81

Wauw, du ser godt nok godt ud:0)

Stor flot rund mave:0)

Christina

36+2

Anmeld

17. februar 2010

Loa

Wow en flot mave......

Anmeld

17. februar 2010

smokin

lækre kvinde!

Anmeld

17. februar 2010

Bavianis

Ja, hold da op den er pæn! Stort tillykke - og som MyBaby siger: sørg for at slappe af:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.