stille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2009

A.

eliasogmor skriver:

ja lidt er bar søvnig lige kommet hjem fra skole

ja det kan jeg godt forstår at du er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

charlottekri

måske skulle jeg også melde mig ind i denne gruppe... flyttede herned for godt 4 måneder siden

Anmeld

5. februar 2009

A.

charlottekri skriver:

måske skulle jeg også melde mig ind i denne gruppe... flyttede herned for godt 4 måneder siden

nå da hvor henne? hvis man må spørge

Anmeld

5. februar 2009

Bastian

He he må også være træt, for jeg blev godt nok forvirret agnieszka, da der er en skriver om du har fået veer? Jeg læste forleden på FB at din søn blev 8 mdr og tænkte at det var hurtigt to'eren meldte sig på banen . Synes heller ikke du havde skrevet om graviditet, men man kunne jo have overset noget. Ja f.eks. datoen for det første indlæg.

Anmeld

5. februar 2009

A.

Bastian skriver:

He he må også være træt, for jeg blev godt nok forvirret agnieszka, da der er en skriver om du har fået veer? Jeg læste forleden på FB at din søn blev 8 mdr og tænkte at det var hurtigt to'eren meldte sig på banen . Synes heller ikke du havde skrevet om graviditet, men man kunne jo have overset noget. Ja f.eks. datoen for det første indlæg.

hehe hvor er du bare go´ ingen veer her hehe

Anmeld

5. februar 2009

Diana...

Bastian skriver:

Ha ha det havet jeg slet ikke set griner...

Anmeld

5. februar 2009

charlottekri

agnieszka skriver:

nå da hvor henne? hvis man må spørge

Jamen det må du da
Det er lidt uden for en lille flække kaldet Hodde... Vi har ca 12 km til varde og ca 19 til grindsted... så deromkring

Anmeld

5. februar 2009

charlottekri

Bastian skriver:

he he blev også lidt forvirret

Anmeld

5. februar 2009

Bastian

charlottekri skriver:

Jamen det må du da
Det er lidt uden for en lille flække kaldet Hodde... Vi har ca 12 km til varde og ca 19 til grindsted... så deromkring

Gud hvor sjovt. Hvert år er vi på bondegårdsferie på Kristiansminde lige uden for Hodde (mod Ansager).

Anmeld

5. februar 2009

charlottekri

okay, det var da lidt sjovt (ikke ordi jeg ved hvor det ligger henne, da jeg ikke kender området så super godt endnu he he)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.