syge børn igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Heidimed lea

jeg synes ellers vi for en gangs skyld har været lidt forskånet i et par måneder mht sygdom

så skal jeg lige love for revancen kom.  Nicolaj har svinget mellem 39 til 40.5 i feber og har haft AB og hostet og været totalt slap som et spædbarn siden lørdag formiddag.   puha hvor bliver man bekymret når det er så mange dage. men lægen siger virus basta

Lea var syg igår med 39 men virker ok idag, dog hjemme..  og jeg selv har haft ondt ileddene uden det bliver til mere..   lige for det snart vender, for Nicolaj kan ikke blive ved da han er så lille i det ifrovejen han må snart have mad, er heldigvis god til at drikke.

knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Stumpen

Ja jeg skal da lige love for at I er blevet ramt..

Rigtig god bedring med ham -lyder godt nok af lange efterhånden..

Victoria har også rallet en del de sidste dage og i går aftes gik hun helt amok, så nu vil jeg have hende tjekket, men mon ikke jeg bare får standart beskeden?? "det er en virus"

Anmeld

17. februar 2010

Munder

øv da, synes alle er syge for tiden.

Rigtig god bedring til jer alle sammen

Anmeld

17. februar 2010

Heidimed lea

tak han er så ramt sover 20 timer i dagn. lige et par pix af lidt og hver, har lidt svært ved at følge med som i skriver ligenu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2010

Munder

Dine unger er altså bare for kære

Anmeld

19. februar 2010

Heidimed lea

tak for de søde ord munder

først idag er Nicolaj nogenlunde feberfri, nu er jeg så gået ned, med snot og ledsmerter, skal dog i aftenvagt alligevel..

Rasmus er også syg han har hostet som en sindsyg i nat. ja måtte lige gå fra computer fordi han kasede op igen,, nu må det snart vende

knus Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.