Og er så spændt.
Han keder sig herhjemme i mors dagpleje med 3 børn der er yngre. Hans bedste veninde stoppede i december.
Han trænger virkelig til nogle legekammerater.
Han skal starte d. 19. april. Jeg går på barsel d. 9. april. Dvs han jo ikke er 3 når han starter, hvilket lederen vist ikke er så glad for. Men de har masser af ledige pladser lige nu, så tror han kommer ind alligevel. Det er en lille børnehave med 55 børn. Desuden er jeg jo på barsel og det vil betyde korte dage og fridage indimellem.
Jeg ved også godt at de der 2-3 mdr. betyder meget. Jeg tror bare ikke at han rykker sig ret meget i selskab med de yngre børn, han er sammen med nu + at jeg som dagplejer er tvunget til at indrette hverdagen så de små også har en god hverdag.
Han er vist nok helt gennemsnitlig i udviklingen. Nogle ting er han lidt bagefter med, andre ting lidt foran.
Jeg er spændt på hans vegne. Ved bare at det er det han har brug for. Og er sikker på at det bliver hårdt for mig. Og nok også for ham. Har jo ikke prøvet den der adskillelse før, som andre har prøvet når de sender deres barn i dagpleje eller vuggestue.
Tænk, at min lille dreng er blevet så stor at han snart skal i børnehave og være storebror.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld