Skive Fertilitetsklinik here we come :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.202 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Dorthe1986

Nå jeg var til ekstra skanning af mine æggestokke i går (mandag), men der var ingen modne æg, så nu bliver vi henvist til Skive Fertilitetsklinik Så det er jeg lidt spændt på... Nogle der har nogle erfaringer derfra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

VNB

Dorthe1986 skriver:

Nå jeg var til ekstra skanning af mine æggestokke i går (mandag), men der var ingen modne æg, så nu bliver vi henvist til Skive Fertilitetsklinik Så det er jeg lidt spændt på... Nogle der har nogle erfaringer derfra?

er igang med IVF behandling i Skive lige nu. Synes de er søde og dygtige, og er da også det jeg har hørt fra andre som har været, eller er, tilknyttet der.

hvilken behandling du skal igennem?

Du skal bare spørge hvis der er noget du ønsker at vide

knus Vinni.

Anmeld

16. februar 2010

Heidimed lea

super duper sted.. vores søn på snart 6 blev til der i første icsi forsøg,   de er meget søde og prof.. held og lykke    heidi

Anmeld

17. februar 2010

lotte32

Uhh hvor spændende  hvilken behandling skal du igennem?? jeg har ikke de store erfaringer derfra, da vi kun har været til forsamtale deroppe  i næste uge skal vi derop på til ´klar-parat´ også skal vi forhåbentligt starte IUI op i næste cyklus

Anmeld

17. februar 2010

netdaddy

Vi har været henvist til Skive to gange.

Første gang (tilbage i 2004/2005) var absolut ikke nogen positiv oplevelse, idet vi blev sendt derfra med beskeden om at min hustru blot skulle tabe sig!
Ikke et ord om, eller nogen vejledning til hvilken indflydelse det ville få på fertiliteten eller nogen som helst form for vejledning.
Egentlig blev der sagt mellem linierne, at min hustru bare var fed og vi spildte deres tid. Ja - min hustru har da et par kilo for meget (men hellere det end for lidt), men hun er ikke på nogen måde det man betragter som fed ift. BMI-tal eller ifølge andre målestokke.

Anden gang (i august/september 2007) var til gengæld en positiv oplevelse. Det var heller ikke samme læge (hun var der ikke mere), og vi blev denne gang mødt med seriøsitet, velvilje og masser af råd, vejledning og ikke mindst positivitet ift. vores projekt.

Det skulle så senere vise sig at det ikke blev nødvendigt at komme i behandling, da 1 års akupunktur kombineret med metformin gav pote.

Det er nu snart 3 år siden, og vi venter nu vores andet barn uden fertilitetsbehandling, andet end 1/2 års akupunktur og metforminbehandling.

Så vi har lidt blandede følelser hvad angår klinikken i Skive, men hæfter os primært ved oplevelse nummer 2.
Men har også primært hørt godt om Skive.

Anmeld

18. februar 2010

Dorthe1986

Mange tak for jeres indlæg  

Jeg ved ikke hvilken behandling jeg skal igennem, men kunne forstå på lægen der henviste mig, at jeg nok skal have tjekket passagen i æggelederne, men går ud fra at det bliver noget hormonstimulering, men jeg VED at jeg også får at vide jeg skal tabe mig, så er gået i fuld gang Kan jeg jo ligeså godt i stedet for at vente til jeg kommer derned og alligevel får det at vide  

Så ved ikke rigtig noget endnu, men tænkte på at hvis de ikke lader mig komme i behandling med det samme, så kunne jeg godt finde på at begynde på noget zoneterapi, det skulle jo kunne give nogle gode resultater på babyfronten .

Til netdaddy: hvorfor fik din kone metformin? Har nemlig spurgt min gynækolog på det lokale sygehus om det, men det ville de ikke give mig... 

Anmeld

18. februar 2010

Faith

Jeg har kun positive ting at sige om Skive fertilitetsklinik. Selvom vi skulle igennem 5 behandlinger inden det lykkedes, har de igennem hele forløbet bare været super professionelle. Selvom det på ingen måde er sjovt at være i behandling, så synes jeg alligevel at de dygtige læger og sygeplejersker var med til at vi holdt modet og gejsten oppe når det hele var svært.

Jeg er nu gravid (14+5) med tvillinger.

Anmeld

18. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har ingen erfaring, men jeg vil da lige ønske jer rigtig meget held og lykke, jeg håber I år hvad I ønsker jer inden længe.

Kh

Rosa

Anmeld

20. februar 2010

CHD

Har selv gennemgået ivf/icsi behandling i Skive.

Har absolut kun rosende ord om klinikken. De er så søde og empatiske. Deres statistik skulle også høre til blandt de bedste i landet.

Held og lykke med projektet

Mvh. Carina, der nu er i 20+6 pga. de fantastiske mennesker i Skive

Anmeld

20. februar 2010

VNB

CHD skriver:

Har selv gennemgået ivf/icsi behandling i Skive.

Har absolut kun rosende ord om klinikken. De er så søde og empatiske. Deres statistik skulle også høre til blandt de bedste i landet.

Held og lykke med projektet

Mvh. Carina, der nu er i 20+6 pga. de fantastiske mennesker i Skive

Sådan et indlæg bringer jo varme følelser frem og bringer håbet endnu højere op!  synes nemlig også at de er SÅ søde og dygtige i Skive.

Må jeg spørge hvor mange behandlinger du var igennem før det lykkes? er selv ved første behandling med IVF/icsi.

knus Vinni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.