Vi har været henvist til Skive to gange.
Første gang (tilbage i 2004/2005) var absolut ikke nogen positiv oplevelse, idet vi blev sendt derfra med beskeden om at min hustru blot skulle tabe sig!
Ikke et ord om, eller nogen vejledning til hvilken indflydelse det ville få på fertiliteten eller nogen som helst form for vejledning.
Egentlig blev der sagt mellem linierne, at min hustru bare var fed og vi spildte deres tid. Ja - min hustru har da et par kilo for meget (men hellere det end for lidt), men hun er ikke på nogen måde det man betragter som fed ift. BMI-tal eller ifølge andre målestokke.
Anden gang (i august/september 2007) var til gengæld en positiv oplevelse. Det var heller ikke samme læge (hun var der ikke mere), og vi blev denne gang mødt med seriøsitet, velvilje og masser af råd, vejledning og ikke mindst positivitet ift. vores projekt.
Det skulle så senere vise sig at det ikke blev nødvendigt at komme i behandling, da 1 års akupunktur kombineret med metformin gav pote.
Det er nu snart 3 år siden, og vi venter nu vores andet barn uden fertilitetsbehandling, andet end 1/2 års akupunktur og metforminbehandling.
Så vi har lidt blandede følelser hvad angår klinikken i Skive, men hæfter os primært ved oplevelse nummer 2.
Men har også primært hørt godt om Skive.
Anmeld