Kan man blive en for god mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Loggidut

Ja det kan man!

det ved jeg nu...

her har i en opdatering på at Tif ikke vil sove...

I går, inden jeg gik i seng, nænnede jeg ikke at vække hende, for hun sov jo så godt, og lige som jeg kravlede under min dyne...ja så startede sirenen.

Der lå Michael og jeg så og kiggede på hinanden, lidt grinende over at det aldrig slår fejl...

Michael siger: går du eller skal jeg?

Jeg siger: jeg går om lidt!

Michael siger ok.

Jeg siger: ja om 2 min altså.

jeg orkede bare ikke...

well...da jeg havde lagt lidt der og lyttet til hendes begyndende klagesang...så stoppede det igen!

Det begyndte en smule forfra, og stoppede...og sådan kørte det hen over ti min- til ca et kvarter.

Ved nærmere eftertanke, for man tænker jo over det, så er jeg faktisk bange for jeg har gjort ondt værere ved at gå ned og forsøge at stoppe gråden før hun rigtig er vågnet, altså afbrudt hende midt i en drøm.

For i går gik hun stille og roligt til ro igen, og vupti

Jeg har sgu været en alt for god mor...og ødelagt hendes søvn...gennem lang tid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Siber

Jamen søde loggi mor, dejligt at du/I har fundet en løsning. Men jeg kender det godt, at det nogen gange bare bliver 10 gange værre af at man går ind til dem.

En anden ting er at nu er servicen altså stoppet her hjemme. Jeg løber og hopper og springer, men nu er det slut. Nu har de værsegod at hjælpe til med at hænge jakke op, sætte støvler på plads, selv hente vand, komme ud i køkkenet hvis de vil sige noget, selv hente deres mad, selv gå og vaske hænder, selv hente sine ting osv osv......................ellers bliver jeg garn!

Knus Siber, der har været alt for venlig til at hoppe rundt!

Anmeld

16. februar 2010

Loggidut

Siber skriver:

Jamen søde loggi mor, dejligt at du/I har fundet en løsning. Men jeg kender det godt, at det nogen gange bare bliver 10 gange værre af at man går ind til dem.

En anden ting er at nu er servicen altså stoppet her hjemme. Jeg løber og hopper og springer, men nu er det slut. Nu har de værsegod at hjælpe til med at hænge jakke op, sætte støvler på plads, selv hente vand, komme ud i køkkenet hvis de vil sige noget, selv hente deres mad, selv gå og vaske hænder, selv hente sine ting osv osv......................ellers bliver jeg garn!

enig enig enig!

Anmeld

17. februar 2010

..

Siber skriver:

- hvor er du sej.. Det må jeg til at gøre noget mere af.. Jeg er ligesom både dig og Sloggi rigtig god til at servicere mit barn ALT for meget.. Hopper og springer for hende, fx tager hun ofte sine strømper af og smider dem på gulvet og det ender med at jeg samler dem op når hun er kommet i seng. Sådan, tak for den lille "opsang"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.