Hej allesammen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

ooo

Så er det vist på tide at jeg præsentere mig ordentlig for alle jer skønne kvinder.

Jeg er 28 år, bor i København og er ved at skrive mit speciale, så jeg er forhåbentlig snart færdig med universitetet. Jeg bor sammen med min dejlige kæreste, som jeg skal giftes med her til sommer, og derefter går vi igang med projekt baby. Jeg må indrømme at jeg er mega skruk, så glæder mig sååå meget til at det er min tur til at blive gravid. Jeg har fulgt lidt med på sidelinien herinde i et stykke tid, og ser frem til at blive en del af det fantastiske forum baby.dk er.

Mange kram

Metha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Koen.

Jamen hejsa med dig

Jeg hedder tanja, er 19 og bor med min forlovede martin i esbjerg og vi venter vores første barn til april..

Anmeld

16. februar 2010

ooo

lillespurv19 skriver:

Jamen hejsa med dig

Jeg hedder tanja, er 19 og bor med min forlovede martin i esbjerg og vi venter vores første barn til april..

Hej Tanja.

Uhh, termin til april - så er der ikke længe til. Ved I hvad det bliver?

Anmeld

16. februar 2010

Nullemor

hej og velkommen...

er selv meget ny men syntes at der en masse godt her på baby dk.

Jeg hedder Christina og er 23år har to dejlige piger, Laura på 2 og Clara på 5 måneder

Anmeld

16. februar 2010

otlitrom

Velkommen til!

Håber du bliver rigtig glad for siden! Jeg synes her er hyggeligt og rart at være

Jeg er 24, bor sammen med min forlovede, og vi har været igang med projekt baby i 2 år, desværre uden gevinst.. Endnu..

Anmeld

16. februar 2010

Koen.

Metchen skriver:

Hej Tanja.

Uhh, termin til april - så er der ikke længe til. Ved I hvad det bliver?

det bliver en lille pige.. nej det er dejligt snart at kan hilse på vidunderet derinde

Anmeld

16. februar 2010

ooo

Nullemor skriver:

hej og velkommen...

er selv meget ny men syntes at der en masse godt her på baby dk.

Jeg hedder Christina og er 23år har to dejlige piger, Laura på 2 og Clara på 5 måneder

Hej Christina.

Hvor er det bare nogle fine navne dine to piger har. Jeg er helt vil med de lidt gammeldags navne - jeg læser vel ikke historie for ingenting

Kram Metha.

Anmeld

16. februar 2010

ooo

kitty skriver:

Velkommen til!

Håber du bliver rigtig glad for siden! Jeg synes her er hyggeligt og rart at være

Jeg er 24, bor sammen med min forlovede, og vi har været igang med projekt baby i 2 år, desværre uden gevinst.. Endnu..

Hej igen.

Jeg har kigget lidt rundt på siden i lidt tid, og det virker som om der er et rigtig godt sammenhold.

To år er lang tid at prøve uden gevinst. Jeg har en veninde der har prøvet i 8 måneder uden held, og hun er meget opgivende over for det hele lige nu. Det er ikke sjovt, og det får en til at tænke over at man ikke skal tage det at blive for gravid for givet. Jeg vil krydse fingre for at det snart lykkedes for dig og din kæreste.

Kram Metha.

Anmeld

17. februar 2010

Nullemor

Metchen skriver:

Hej Christina.

Hvor er det bare nogle fine navne dine to piger har. Jeg er helt vil med de lidt gammeldags navne - jeg læser vel ikke historie for ingenting

Kram Metha.

smiler..  der bare noget helt særligt over de gamle navne...

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej og velkommen til

Jeg håber du får det rigtig godt herinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.