her er der billeder af mit nye hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Loggidut

det bliver bare så flot!

og sikke da et badeværelse!

nå jeg skulle lige til at spørge om du evt. manglede et køleskab, men det gør du vist ikke ser det ud til, hæ hæ.

AStort tillykke med dit nye bo!

HWAAAAA...skal man så være der når du igen holder party?

hæ hæ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

ka li ja

tusind tak søde tøser.

jeg glæder mig sådan til at få ungerne hjem og vise det

de har efterhånden affundet sig med at situationen er og bliver som den er. og vi har talt meget om det nye hjem

selvom alexander har sagt han ønskede sig at mor og far kunne lære at blive gode venner så vi snart kunne bo sammen igen den gjorde ondt. men kan selv huske jeg tænkte det samme da mine forældre blev skilt...

Anmeld

16. februar 2010

Lene76

Ser super hyggeligt ud.....  tror helt sikkert drengene vil blive mega glade for deres nye vær.

glæder mig til at komme på besøg

Anmeld

17. februar 2010

Susan1978

årh det ser bare super hyggeligt ud.

Glæder mig til at besøge dig den dag.

Susan som faktisk er lidt midsundelig på din lejlighed, ku godt bruge sådan et sted af ta hen i laaang tid ,i øjeblikket.

Anmeld

17. februar 2010

Muffinmus

ej, det ser da godt ud...str rummelig stue og det hele:-)

lækkert for jer.

Anmeld

17. februar 2010

ka li ja

ååhh ja selvom man savner sine børn når man ikke har dem, så er det nu helt fantastisk bare at være sig selv engangimellem

Anmeld

17. februar 2010

Millebasse

Hvor er det bare et super flot hjem du har fået dig og dejligt at du er så glad for det

Anmeld

18. februar 2010

Bamme

ka li ja skriver:

tusind tak søde tøser.

jeg glæder mig sådan til at få ungerne hjem og vise det

de har efterhånden affundet sig med at situationen er og bliver som den er. og vi har talt meget om det nye hjem

selvom alexander har sagt han ønskede sig at mor og far kunne lære at blive gode venner så vi snart kunne bo sammen igen den gjorde ondt. men kan selv huske jeg tænkte det samme da mine forældre blev skilt...

Hmm.... Den hører jeg også af og til. "Hvorfor gider du ikke være kæreste med min far?" "Fordi det skal vi bare ikke"

Fin lejlighed, sweetie, fedt badeværelse, er det sort, eller snyder billedet bare?

Har du soveværelse i stuen?

Glæder mig til at se den! (Det sagde han os' igår)

Anmeld

22. februar 2010

ka li ja

Bamme skriver:

Hmm.... Den hører jeg også af og til. "Hvorfor gider du ikke være kæreste med min far?" "Fordi det skal vi bare ikke"

Fin lejlighed, sweetie, fedt badeværelse, er det sort, eller snyder billedet bare?

Har du soveværelse i stuen?

Glæder mig til at se den! (Det sagde han os' igår)

et par dage senere......

ja har soveværelse i stuen. der skal sættes sådan en gardin stang op hele vejen over stuen, og så har jeg købt noget gråt stof, som skal skille det ad. så man ikke kan se sengen

ja badeværelset er sort. det er mega fedt

ungerne kommer hjem i dag og jeg glæder mig mega meget til at se deres reaktioner

Anmeld

22. februar 2010

birgittemarie

Iiih, hvor er det lækkert K-berg! Det er da lige dig! Og sikke et skønt, stort køkken!

Tillykke med det!

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.